تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری تخصصی برای افراد غیرمتخصص در بازار طلا

مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران :

مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران از امکان پذیره نویسی در صندوق های سرمایه گذاری طلا با سرمایه گذاری حداقلی معادل ۱۰۰۰ تومان خبرداد.

به گزارش شمانیوز، جواد فلاح با اشاره به فعالیت ۴ صندوق در بورس کالا افزود: این صندوق‌ها برای کمک به افراد غیرمتخصص برای سرمایه گذاری در یک بازار متشکل و با استفاده از افراد متخصص راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این صندوق‌ها براساس قوانین جاری در بازار بورس راه اندازی شده‌اند گفت: این صندوق‌ها با پشتوانه پولی که دراختیارشان قرار می‌گیرد بر روی اوراق مبتنی برسکه سرمایه گذاری می‌کند که این اوراق قابل معامله در بورس کالا است.

مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک شرکت بورس کالای ایران هیجانات ایجاد شده در بازار طلاوسکه را عامل جذاب شدن این صندوق‌ها دانست و ادامه داد: شفافیت بازار سرمایه و قابلیت نظارت موجود در آن‌ها پتانسیلی است که با رونق گرفتن آن می‌توان هیجانات کاذب بازار در کالا را از بین برد.

فلاح با بیان اینکه سرمایه گذاری این صندوق‌ها بر اوراق بهادار است گفت: این اوراق بهادار در بورس قیمت گذاری می‌شوند بنابراین ارزش صندوق به ارزش اوراق بهادار وابسته است.

وی هیجانات کاذب در بازار را سبب به اشتباه افتادن افراد غیر متخصص و خطای سرمایه گذاری این افراد دانست و افزود: ما به دنبال جذب کالا‌های دیگر از جمله زعفران هستیم تا محصولات کشاورزی را به بازار‌های متشکل وارد کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری تخصصی برای افراد غیرمتخصص در بازار طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..