تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Armored Warfare: Assault v1.0_a22844.125 + data

بازی اکشن Armored Warfare: Assault را دانلود کرده و اپراتورهای تانک از سرتاسر دنیا را به چالش بکشید! انواع وسایل نقلیه مدرن، ده‌ها نوع تسلیحات، اعضای تیم با استعدادهای منحصربه‌فرد، و میدان‌های نبردی که هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد را در این بازی تجربه نمایید. این بازی دارای نبرد پویا و گیم‌پلی نفسگیر می‌باشد.

در نبردهای پویا و سرعتی ۸ به ۸ که قابلیت بازی مجدد دارند سعی کنید به پیروزی دست پیدا نمایید.

انواع وسایل نقلیه را آزاد کنید. شما به بیش از ۶۰ وسیله نقلیه زرهی دسترسی دارید که به چهار کلاس مختلف تقسیم شده‌اند: تانک‌های سنگین، وسایل نقلیه تهاجمی، وسایل نقلیه پشتیبانی و تک‌تیراندازها.

می‌توانید توانایی‌های خود را تقویت نمایید.توانایی‌های فعال قابلیت تغییر نبرد را دارند، توانایی‌هایی از جمله حمله هوایی، صفحه دود، موشک‌های خود هدایت‌شونده، بمب‌های صوتی، و اسباب‌بازی‌های نظامی دیگر.

قدرت UE4 را احساس کنید. این بازی با استفاده از موتور بازی آنریل انجین ۴ توسعه‌ داده شده است. سطحی جدید از گرافیک خیره‌کننده و فیزیک واقع‌گرایانه را کشف کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Armored Warfare: Assault v1.0_a22844.125 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..