تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رمان بالاخره پیدات کردم

دانلود رمان بالاخره پیدات کردم

دانلود رمان بالاخره پیدات کردم

دانلود رمان بالاخره پیدات کردم

خلاصه:

چهارتا دوست که دانشگاه قبول شدن..خوشحالن اما حتی فکرشم نمیکنن چه چیزایی رو قراره تجربه کنن..یه اشنای قدیمی رو پیدا میکنن و صدالبته با یه سری پسراشنا میشن اما یکیشون کاری میکنه که ورق برمیگرده… پایان خوش

پیشنهاد می شود

دانلود رمان نفرین قرمز اختصاصی یک رمان

سخن نویسنده :
سلام دوستان این رمانی که شروع کردم اولین رمانی که مینویسم و باید بگم اسم شخصیت ها همه واقعیه ولی فامیل هاشون عوض شده و اخلاق شخصیت های داستان آشنا میشید هم واقعیه اما موضوع فرضی هست.
چون اولین رمانم هست اگه اشکالاتی توی رمان دیدید به بزرگی خودتون ببخشید چون تجربه ی رمان نویسی نداشتم.شاید بعضی جاهاش تکراری باشه اما سعی کردم خسته کننده نشده باشه و زیاد تو جزئیات نرم و سرسری هم ننویسم.اگه از نظر موضوع یا چیزی شباهتی به رمان دیگه ای دیدید اتفاقیه…..رمانم اسمش”بالاخره پیدات کردم…”

قسمتی از متن رمان :

بعد از آهنگ گوش کردن یه نگاه به بغـ*ـل دستم کردم دیدم….!زکی! اینا که خوابن… کرمم گرفت اذیتشون کنم که گفتم بیخی بزار نگاشون کنم ببینیم چه شکلین! آلا یه دختره تقریبا سبزه و جذابه و موهاش قهوه ای نه خیلی تیره نه خیلی روشنه و چشاش رو هم دقیق نمیدونم چون در یک نگاه انگار سبزه!اما وقتی بیشتر نگاه کنی قهوه ای خیلی روشنه.
خب نازی دختر سفیدیه و نه چاقه نه لاغر هیکل پری داره و موهاش قهوه روشنه و چشاش عسلیه 

پیشنهاد می شود

رمان به طراوت باران | Elif کاربر انجمن یک رمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رمان بالاخره پیدات کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..