تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود WavStudio™ Audio Recorder & Editor Full 1.0 b56 – ویرایشگر و م&a

دانلود امروز 1+

آخرین آپدیت سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0

دوست داشتن 3

WavStudio™ Audio Recorder & Editor v1.0 b56 [Pro] – اپلیکیشن ویرایشگر و مسترینگ حرفه ای صدا اندروید
نسخه حرفه ای به ارزش 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان
عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران

WavStudio™ Audio Recorder & Editor Full Unlocked عنوان یک ضبط صوت پر امکانات و هم چنین ویرایشگر و مسترینگ حرفه ای فایل های صوتی برای اندروید می باشد که توسط شرکت Sound-Base Audio, LLC توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. در نصب اولیه و با یک بررسی ساده می توان به آسانی فهمید که با یک نرم افزار فوق العاده کاربردی و پر امکانات رو به رو هستید ؛ به گونه ای که به برنامه های جانبی دیگر نیازی نخواهید داشت و تنها با ابزار های موجود در ویو استدیو تمامی نیاز هایتان بر طرف می شود. فرمت های مختلف و گوناگون تحت پشتیبانی این برنامه، طیف عظیمی از فایل های صوتی را در بر گرفته و تجربه کاملا جدید را در اخیتار کاربران خود قرار می دهد. به راحتی و با لمس یک گزینه به ضبط صدا بپردازید و پس از به پایان رسیدن و اتمام ضبط صدای ذخیره شده را ویرایش و انواع افکت های مختلف را بر روی آن اعمال نمایید. تمامی قابلیت های موجود در WavStudio به گزینه های موجود در امکانات محدود نشده بلکه با نصب پلاگین های مختلف و گوناگون می توان امکاناتش را به میزان قابل توجی افزایش داد و ان را به اپلیکیشنی برای انجام ویرایش های حرفه ای تبدیل نمود.

برخی از امکانات و قابلیت های مختلف برنامه WavStudio™ Audio Recorder & Editor اندروید :

پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی نظیر 3gp، 3gpp، aac، aif، aifc، aiff، alac، amr، ape، au، caf، flac، htk، iff و … پشتیبانی از صادر کردن فایل ها با فرمت های aiff، flac، mp3، ogg، pcm، wav ضبط صوت مستقل همراه با ویرایشگر داخلی صدا مرور آسان و انتخاب فایل های صوتی از پیش ذخیره شده پردازش سیگنال های 32 بیتی به صورت نقطه ای شناور مجموعه ای از ابزار های حرفه ای برای ویرایش بی نقص صدا فرایند های ماکرو مانند محو شدن، معکوس و تمیز کردن بهنیه شده برای صفحه نمایش های کوچک امکان تغییر رنگ های موج برای تجسم بهتر حالت استریو پشتیبانی از پلاگین های DSP برای افزایش امکانات برنامه

اپلیکیشن WavStudio™ Audio Recorder & Editor با پشتیبانی از مجموعه امکاناتی خاص و بی نظیر در زمینه ی ویرایش حرفه ای فایل های صوتی تا کنون بیش از 50 هزار دانلود فعال را به خود اختصاص داده است که هم اکنون و برای اولین بار در ایران می توانید جدید ترین نسخه ی حرفه ای آن را از سایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0 b56 :

* برطرف سازی مشکلات برنامه + ویژگی های جدید .

WavStudio




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود WavStudio™ Audio Recorder & Editor Full 1.0 b56 – ویرایشگر و م&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..