تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Flowx Full 2.504 – برنامه قدرتمند پیش بینی آب و هوا اندروید + مود

دانلود امروز 5+

آخرین آپدیت سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷

2

نسخه 2.504

دوست داشتن 3

Flowx v2.504 [Pro] – اپلیکیشن قدرتمند پیش بینی آب و هوا اندروید
نسخه حرفه ای به ارزش 4.99 دلار تقدیم به شما عزیزان

یکی از مشکلاتی که می توان گفت بسیاری از برنامه های پیش بینی وضعیت آب و هوا دارند موفق نبودن در انتقال درکی کامل و عمیق از آب و هوای اطراف می باشد! در بسیاری از نرم افزار ها پیش بینی ها تنها به اعداد محصور شده و نمی دانید که توده ی ابری بالای سر شما به چه اندازه ای گسترده است! Flowx Pro Unlocked عنوان اپلیکیشنی قدرتمند در زمینه ی پیش بینی شرایط آب و هوایی با پشتیبانی از ابزاری منحصر به فرد مخصوص دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط Enzure Digital توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به کاربرانش این امکان را می دهد تا بتوانند با استفاده از نمودار های گرافیکی خیره کننده و جریان های متحرک، درکی عمیق از آب و هوای پیش روی خود داشته باشند و تمامی برنامه های روزانه خود را مطابق با آن تغییر دهند. یکی از قدرتمند ترین امکاناتی که در فلکس گنجانده شده است سیستم پیش بینی های دقیق آن تا ده روز آینده است که درصد خطای آن بسیار پایین بوده و تجربه ای جدید در پیش بینی های آب و هوایی به شمار می رود! اگر به دنبال یک برنامه دقیق و جالب برای هواشناسی هستید به هیچ وجه نرم افزار محبوب Flowx را از دست ندهید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Flowx اندروید :

جریان های متحرک برای مشاهده توده های بارشی و جهت وزش باد دسترسی به انیمیشنی صاف از جریان های در حال عبور سی نوع داده ی مختلف آب و هوایی از دو منبع قدرتمند جهانی نمودار های نشان دهنده ی تغییرات دما در طول روز ویجت های قابل تنظیم با پشتیبانی از گراف ها سیستم نشان دهنده ی جریان های چند لایه ای حالت سفر برای پیش بینی آب و هوا در روز های مختلف سراسر جهان پیش بینی شرایط آب و هوایی تا 10 روز آینده

اپلیکیشن Flowx با پشتیبانی و برخورداری از مجموعه امکانات و قابلیت هایی منحصر به فرد در زمینه ی پیش بینی های شرایط آب و هوا توانسته است با بیش از نیم میلیون دانلود فعال امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید نسخه ی حرفه ای آن را از فارسروید دریافت کرده و به امکانات بیشتری نسبت به نسخه ی معمولی دسترسی داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v2.504 :

* برطرف سازی مشکلات برنامه + ویژگی های جدید

Flowx

Optimized graphics and cleaned resources for fast load
Analytics Disabled
All ads and services calls from activity removed
Encrypted all resources
Support for armv7 only
Languages: En, Ru




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Flowx Full 2.504 – برنامه قدرتمند پیش بینی آب و هوا اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..