تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم عصبانی نیستم

دانلود فیلم ایرانی عصبانی نیستم

دانلود فیلم عصبانی نیستم با کیفیت عالی

دانلود فیلم عصبانی نیستم

ژانر: عاشقانه،اجتماعی

فرمت:MP4

کیفیت: WEBRip

مدت زمان: ۹۹ دقیقه

محصول کشور: ایران

سال ساخت: ۱۳۹۲

کارگردان: رضا درمیشیان

بازیگران فیلم عصبانی نیستم

باران کوثری, نوید محمدزاده, رضا بهبودی, میثاق زارع, میلاد رحیمی, بهرام افشاری, امیررضا میرآقا, تینو صالحی, رضا کولغانی, وحید قاضی زاهدی, عباس جمالی, امین میری, مرجان قمری, سجاد تابش, احمد یاوری, پژمان کاشفی, محمد کارت, مینا کریمی جبلی, حامد شیخی, مهران میرزایی, اکبر لطیفی, سام رجبی, شیما بختیاری, کیارش خداشناس, مهدی رودافشانی, امید محمدزاده, جواد جوینده

خلاصه داستان فیلم عصبانی نیستم

«عصبانی نیستم» داستان «نوید» با نقش آفرینی نوید محمدزاده، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» با بازی باران کوثری را از دست ندهد.

رمز فایل: upnamair-frdexcvaey

لینک های دانلود فیلم عصبانی نیستم

✅  دانلود قانونی فیلم عصبانی نیستم با لینک مستقیم و کیفیت HD
✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

?  چنانچه نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: آیدی تلگرام: @upnama. ایمیل: upnama.ir@gmail.com

نقد و بررسی فیلم عصبانی نیستم

فريد مسجدي

نوید فیلم، ما هستیم. در قابهایی بسیار خوب، نوید با ما حرف می‌زند. نوید خودمان را به ما نهیب می‌زند. نوید این منفعل بودنمان را نشان می‌دهد. نوید هشدار می‌دهد. نوید آینده‌ای نه چندان دور از ما را که ممکن است به آن برسیم، نشان می‌دهد. نوید درون ما را نشان می‌دهد. نوید تظاهر به عصبانی نبودن را نشان می‌دهد. نوید، حتی منفعل بودن خود را نشان می‌دهد. نوید، تمامی بی عرضه‌گی‌های ماست. نوید ظلم سیاست و جامعه به ماست. نوید، عاشق شدن‌های ماست. کارگردان، ما را خوب نشان می‌دهد، چون خودش از جنس ماست.

خسرو نقیبی

عصبیت جاری بر فیلم، حالِ بد آدم‌ها و ساختار مدرن اثر، هیچ‌کدام فِیک نیست. اصل است. بومی…؛ و درعین‌حال تصویری دقیق از امروزمان برای آن‌ها که دنبال سندی از این زمانه‌اند. فیلم، جوانانه است و در جشنواره‌ای که نه تلخی حُسن است و نه جوانی (بس که مکرر است و قلابی)، از هر دوی این مشخصه‌ها امتیاز می‌گیرد.

مسعود فراستی

دوربين آرام گرفته و ديگر بي خودي رو دست نيست و خودنما. تدوين ادايي و عصبي كننده جاي آن را گرفته شخصيت پسره تا حدي در آمده. نسبت به بغض قدمي به جلو است.

سحر عصرآزاد

«عصبانی نیستم» دومین فیلم رضا درمیشیان بعد از «بغض» است که جهشی بلند برای این فیلمساز جوان محسوب می‌شود. «عصبانی نیستم» چند گام رو به جلو در سبک و سیاق کارگردانی، پرداخت داستان و شخصیت‌ها و وامداری به واقعیت و بازسازی فضا و حال و هوای یک مقطع خاص است. فیلمی که بخصوص به واسطه ساختاری که برای روایت قصه و معرفی شخصیت‌ها انتخاب کرده تبدیل می‌شود به اثری منحصر به فرد که به شکل تمام و کمال در خدمت بازسازی فضای ذهنی قهرمانی است که با خود و زمانه‌اش درگیر است.

هادی معیری نژاد

در فیلم درمیشیان شاید بارزترین خصیصه این باشد که بسیاری از جوانانی که به تماشای فیلم می نشینند جنبه هایی از خود را در نوید می بینند… فیلم حتی فارغ از نشانه های معنایی و مفاهیم خود در فرم روایی نیز اثری کامل، دارای ریتمی مناسب و بدون هیچ سکته ای در روایت است. بازی بسیار خوب روان ویکدست بازیگران و در راس آنها نوید محمد زاده و باران کوثری احساس دیدن یک فیلم خوب و پرکشش را تا ثیثراژ پایانی در دل مخاطب گرم نگه می دارد.

محمد شکیبی

عصبانی نیستم! تناسب خوب و یکدستی در اجرا و محتوا دارد و اجزای به وجود آورنده‌ی فیلم اعم از نقش‌آفرینی، تصویربرداری، تدوین و چهره‌آرایی با توازن به کار گرفته شده است. اشکال فیلم هم نه در این اجزای متشکله بلکه در صراحت بیش از حد آن است که سهم چندانی برای مکاشفه و درگیری ذهنی مخاطب برای ردیابی حرف‌های نگفته و پنهان مانده‌ی اثر باقی نمی‌گذارد. بنای فیلم در چشم تماشاگر ممکن است به سالن صاف و بزرگی شبیه باشد که گرچه وسایل زیادی در آن چیده‌اند اما با یک نظر می‌شود همه‌ی محتویاتش را دید.

اخبار و حواشی فیلم عصبانی نیستم

فیلم «عصبانی نیستم» تنها فیلم ایرانی در شصت و چهارمین جشنواره برلین در بخش پانوراما حضور یافته است.

باران کوثری بعد از دوسال ممنوع کاری با فیلم «عصبانی نیستم» به سینما بازگشته است.

همکاری مجدد باران کوثری با رضا درمشیان بعد از فیلم «بغض» را در فیلم «عصبانی نیستم» شاهد هستیم.

تمامی بازیگران فیلم «عصبانی نیستم» به غیر از باران کوثری از میان بازیگران تئاتر هستند.

یادداشت نـــظام الدین کیایـــی پــدر صــدای ایــران درباره فیلم «عصبانی نیستم!» در صفحه رسمی این فیلم در شبکه اجتماعی فیسبوک با نامasabani.nistam.official  گفت: بعد از دیدن عکس بسیار جالب و پر مفهوم فیلم استثنائی و صد در صد مستقل و غیر وابسته به احدی چه دولتی چه غیر دولتی «عصبانی نیستم!» از کارگردان جسور و فرهیخته رضا درمیشیان و دیدن عکس باران کوثری عزیز که دوسال فرعونیان او را ممنوع الکار کرده بودند و نوید محمد زاده چهره مطرح آینده سینما و بازیگر پر قدرت تاتر با ارزش ایران در کنار عکس پیشوای بزرگ آزادی به سینمای مستقل امیدوارشده و به اطلاع میرسانم : من دیگه از این به بعد عصبانی نیستم.

نظام‌الدین کیایی، صدابردار «عصبانی نیستم» گفت: کسانی که از شرایطشان عصبانی هستند با فیلم ارتباط برقرار می‌کنند. حدودا یک گروه ۴۰ نفری به سرگروهی جواد شمقدری هستند که چون عصبانی نیستند و تنها ما سینماگران را عصبانی کرده‌اند با فیلم ارتباط برقرار نخواهند کرد.

فیلم «عصبانی نیستم» از تولیدات سینمای مستقل ایران است.

با وجود آنکه این فیلم سینمایی قرارداد خود را در شهریور۱۳۹۳ در گروه سینما آفریقا به ثبت رساند و قرار شد پس از اکران فیلم خواب‌زده‌ها به نمایش درآید،در مهرماه همان سال، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار صادرنشدن مجوز اکران این فیلم و ۷ فیلم دیگر شد که از آن‌ها با عنوان «فیلم‌های مرتبط با فتنه» نام برده شده‌است. به‌گفتهٔ احمد سالک: «برخی فیلم‌ها با اینکه مجوز فیلم‌نامه و تولید دریافت کرده‌اند، اما در هنگام ساخته‌شدن، به حاشیه رفته‌اند و نمایش آن‌ها به مصلحت نظام نیست.» در آبان همان سال علی جنتی، وزیر ارشاد وقت ایران، از اکران‌نشدن این فیلم تا زمان اعمال سانسورهای جدید خبر داد و اعلام کرد که وی شخصاً اقدام به مشاهدهٔ فیلم و میزان اعمال سانسور بر آن می‌کند.

این فیلم که قرار بود در تاریخ ۲۹آذر۱۳۹۶ اکران شود، پس از بیانیهٔ تهدیدآمیز بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق از نوبت اکران خارج شد.

پس از کش و قوس‌های فراوران و سانسورهای متعدد فیلم با نسخه ۹۹ دقیقه و ۲۱ دقیقه کوتاه‌تر از نسخه اصلی از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ روانه سینماها خواهد شد.

جوایز و افتخارات فیلم عصبانی نیستم

وبگاه جشنوارهٔ فیلم برلین شنبه ۲۸دی۱۳۹۲ از حضور عصبانی نیستم! در شصت و چهارمین دورهٔ خود خبر داد. جشنوارهٔ فیلم برلین از ۱۷ تا ۲۷بهمن۱۳۹۲ در کشور آلمان برگزار شد و عصبانی نیستم! به‌عنوان تنها نمایندهٔ سینمای ایران در شصت و چهارمین دوره جشنوارهٔ معتبر برلین به نمایش درآمد و با استقبال شدید منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. پس از پایان هر نمایش فیلم هم رضا درمیشیان به‌همراه دو بازیگرش باران کوثری و نوید محمدزاده با لباس‌های طراحی‌شده برای این فستیوال، در جلسات پرسش و پاسخ حضور پیدا کردند و تشویق فراوان شدند.

عصبانی نیستم! پس از اولین نمایش در جشنوارهٔ فیلم فجر در سینما آزادی، با استقبال شدید مردم روبه‌رو شد؛ به‌طوری که در همان سانس اول نمایش، به سانس فوق‌العاده رسید و صف‌های خرید بلیت آن در مقابل سینماهای جشنواره تشکیل شد. 

عصبانی نیستم! در شش رشتهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد (نوید محمدزاده)، بهترین بازیگر نقش اول زن (باران کوثری)، بهترین تدوین (هایده صفی‌یاری)، بهترین صدابردار (نظام‌الدین کیایی)، بهترین صداگذار (محمدرضا دلپاک)، بهترین جلوه‌های ویژه (امیر سحرخیز و کامران سحرخیز) کاندیدا شده بود. 

رضا عطاران برندهٔ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنوارهٔ سی‌ودوم فیلم فجر در مصاحبه‌ای کوتاه گفت: «این سیمرغ متعلق به من نیست؛ زیرا رأی هیئت‌داوران جشنوارهٔ فجر انتخاب نوید محمدزاده به‌عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره بوده. به همین خاطر این جایزه را متعلق به ایشان می‌دانم نه خودم. همین.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم عصبانی نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..