تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فیلمبرداری «هیاهوی انزوا» تا دو هفته دیگر+جدیدترین تصاویر

محمد احمدی تهیه‌کننده سینما آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «هیاهوی انزوا»را تشریح کرد.

به گزارش سینماخبرمحمد احمدی تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «هیاهوی انزوا» گفت: فیلمبرداری این فیلم ادامه دارد و فکر می‌کنم حدود ده روز آینده به پایان برسد.

وی در خصوص مراحل فنی این فیلم عنوان کرد: کل مراحل فنی آن به بعد از پایان فیلمبرداری موکول شده است و فعلاً تمام تمرکز ما روی فیلمبرداری خواهد بود.

لازم به ذکر است؛«هیاهوی انزوا» طنز تلخ اجتماعی در مورد سه شخصیت است که علی رغم هیاهوی بی حد و حصر، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پر کردن این تنهایی به شناخت عمیق تری از ابرشهر تهران و وجود خودشان می‌رسند. داستان‌های این سه شخصیت به طور موازی پیش می‌رود و در نهایت هر سه نفر مصمم‌تر با درک عمیق تری از خود در هیاهوی تهران به راهشان ادامه می‌دهند.

پایان فیلمبرداری «هیاهوی انزوا» تا دو هفته دیگر/ مراحل فنی به زودی آغاز می‌شود‌

برخی عوامل این فیلم عبارتند از:کارگردان: علی جابر انصاری، فیلمنامه: مریم نجفی و علی جابر انصاری، مجری طرح: پگاه احمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: چاووش هنرآموز، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: علی کیان ارثی، تهیه کننده: محمد احمدی.

پایان فیلمبرداری «هیاهوی انزوا» تا دو هفته دیگر/ مراحل فنی به زودی آغاز می‌شود‌

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فیلمبرداری «هیاهوی انزوا» تا دو هفته دیگر+جدیدترین تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..