تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان «قسم» تغییر می کند/ سیروس مقدم مشاور كارگردان جدیدترین فیلم محسن تنابنده

محسن تنابنده دومین فیلم سینمایی اش با نام موقت «قسم» را با مشاوره سیروس مقدم می‌سازد.

به گزارش سینماخبر «قسم» عنوان موقت دومین فیلم بلند محسن تنابنده در مقام کارگردان است که آن را به شکل مستقل به تهیه کنندگی جلیل شعبانی می‌سازد.

روز گذشته در خبر‌ها عنوان شده بود که «قسم» به شکل مشترک توسط تنابنده و سیروس مقدم جلوی دوربین می‌رود، اما در واقع قرار است مقدم به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور داشته باشد.

فیلمنامه «قسم» با مضمون درام اجتماعی را تنابنده نوشته است . او پیش از این فیلم کمدی «گینس» را با بازی رضا عطاران و خودش ساخته بود که فروش خوبی در گیشه داشت.

«قسم» نام موقت فیلم دوم تنابنده است که به زودی نام اصلی فیلم انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان «قسم» تغییر می کند/ سیروس مقدم مشاور كارگردان جدیدترین فیلم محسن تنابنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..