تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بالغ بر 60 هزار نوجوان و جوان در کلاس‌های تابستانی مساجد گیلان

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان خبر داد:

حضور بالغ بر 60 هزار نوجوان و جوان در کلاس‌های تابستانی مساجد گیلان

حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اوقات فراغت را فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای بالقوه نوجوانان دانست و اظهار کرد: همزمان با تابستان امسال 900 پایگاه تابستانی در مساجد استان دایر و در حال خدمات رسانی به اصحاب مساجد است.

وی افزود: 60 درصد کلاس‌های تابستانی در مساجد شهری و 40 درصد در مساجد روستایی دایر شده است.

این مسئول فرهنگی، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با کانون‌های مساجد جهت برگزاری کلاس‌های تابستانی، تصریح کرد: همچنین تفاهم‌نامه همکاری با 18 اداره دولتی و غیر دولتی جهت استفاده از ظرفیت‌ها منعقد شده است.

وحدتی پور، با اشاره به حضور بالغ بر 60 هزار نوجوان و جوان گیلانی در کلاس‌های تابستانی مساجد استان، افزود: چهار هزار مربی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با کانون‌های مساجد استان همکاری می‌کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان، از نظارت بر کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد خبر داد و بیان کرد: نظارت بر فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی از اولویت‌های سال جاری است که در این راستا طبق زمانبندی ارائه شده کانون‌ها به دبیرخانه کانون‌های مساجد، کارشناسان دبیرخانه در کانون ها حضور یافته و بر روند چگونگی برگزاری کلاس‌ها نظارت می‌کنند.

وی بازدید از کانون‌ها و دیدار با اعضای کانون را موجب انگیزه بیشتر برای فعالان کانون دانست و عنوان کرد: تشویق، ترغیب و تقویت فعالان مساجد، بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت کانون‌ها و ایجاد انگیزه و رغبت بیشتر در کانون‌ها از اهداف طرح نظارت بر کانون‌های مساجد استان است.

وحدتی‌پور، با اشاره به فعالیت‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری، مذهبی در کانون‌های مساجد، اظهار کرد: برپایی همایش مشاوره خانواده و فرزندپروری، کلاس‌های مهارت‌افزایی و کارآفرینی و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در تابستان است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بالغ بر 60 هزار نوجوان و جوان در کلاس‌های تابستانی مساجد گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..