تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به کافه مرگ در بانکوک جایی که باید در تابوت بخوابید

کافه مرگ در بانکوک

عکس های کافه مرگ

کافه مرگ بانکوک با طعم قهوه و تابوت

در این کافه کفش های شما را در می آورند و شما را درون تابوت مرگ بودایی ها دراز می کنند و روی تشت نرمی که دارون این تابوت تعبیه شده است استراحت می کنید. حال باید 3 دقیقه در تاریکی مطبق نفس بکشید و از جهان فارغ شوید.

در این کافه شما تجربه مرگ را کسب می کنید. البته مرگ واقعی نه، بلکه یک مرگ سه دقیقه ای که شبیه به مرگ خودخواسته است را می بینید.

برای درک بهتر این موضوع صحبت های دختر 15 ساله ای را می خوانید که در تابوت دراز کشیده است :

«وقتی در تابوت دراز می‌کشید احساس می‌کنید مرده‌اید! با اینکه فضای داخل تابوت کاملا نرم و راحت است اما نه می‌توان خوابید و نه آرام بود؛ زیرا حس مردن به شما دست می‌دهد. مرگ یعنی از دست دادن تمامی چیزهایی که دارید. وقتی زنده نباشید نمی‌توانید پدر، مادر یا عشق خود را ببینید و این حس بسیار بدی است.»

او همچنین گفت :

 «پس از بیرون آمدن از تابوت نیز همچنان احساس مرگ با توست. من دیگر دوست ندارم دوباره پایم را در اینجا بگذارم.»

این‌ها همه احساساتی که شما در کافه مرگ بانکوک به نام «Kid Mai» تجربه خواهید کرد.

کافه مرگ در بانکوک

تجربه «آگاهی از مرگ»

این کافه جدید که نام کافه مرگ Kid Mai به معنی تفکر جدید است که شما را با نوشیدنی های خوش طعم و کوکی های خوشمزه فریب می دهد تا یک بار آگاهی از مرگ را تجربه کنید تا شاید طرز فکر شما نسبت به دنیا و زندگی تغییر کند. خیلی از مردم از این تجربه حس وحشت دارند و از خوابیدن در تابوت خودداری می کنند.

کافه مرگ در بانکوک

بعضی ها هم هستند که بسیار مشتاق تجربه کردن آن هستند. اما بعد از 3 دقیقه حال و هوایشان دگرگون می شود و دچار ترس، آشفتگی و سرشار از وحشت می شوند و از تابوت خارج می شوند.

کافه مرگ در بانکوک

در محوطه باز این کافه یک برکه مصنوعی پر از ماهی، مجسمه بودا و دکوراسیون مدرن و زیبا به رنگ مشکی خواهید دید. اگر ندانید که زمینه اصلی این کافه در مورد مرگ است، بعد از دیدن اسکلتی که روی مبل فضای داخلی نشسته تصور می کنید که مربوط به مراسم هالووین است.

مشاهده تابوت سفید بر روی سکویی که در کنار میزهای کافه قرار گرفته است زیاد برای کسی جالب نیست. در این تابوت مانند نمونه های واقعی تابوت و به رسم بودا با فرشته های طلایی تزئین شده است و بطور رایگان منتظر فردی است که شهامت دارد 3 دقیقه درون ان بخوابد.

کافه مرگ در بانکوک

استادیار دانشگاهی موسوم به «ویرانات روجاناپراپا» این کافه را به‌عنوان تز دکترای خود در رشته فلسفه و مذهب در دانشگاه سن‌جان بانکوک راه‌اندازی کرده است.

او در این مورد گفته:

«تز دکترای من در مورد این است که چگونه می‌توان آز و طمع را خاموش کرد؟ چگونه می‌توان جلوی فساد اخلاقی را گرفت؟ و چگونه می‌توان شاخص شفافیت را با استفاده از دین بودا در کشوری که بیش از ۹۰ درصد جمعیتش بودایی هستند، در تایلند افزایش داد؟»

وی همچنین اعتقاد دارد:

«بودای اعظم همیشه به مرگ می‌اندیشیده. وقتی یک نفر به مرگ فکر می‌کند و به فانی بودن جسم خود آگاه است، می‌تواند «من» درون خود را خاموش کرده و تفکر سالم‌تری داشته باشد. همچنین توانایی کنترل خشم و نفس خود را نیز خواهد داشت.

کافه مرگ در بانکوک

هنگامی که به شما می‌گویند فردا خواهید مرد، بدون شک بدنبال انتقام گرفتن از دشمنان یا پول جمع کردن نخواهید بود. بلکه درست برعکس، از فرصت باقی مانده برای بودن در کنار خانواده و عزیزان، مهربانی کردن به دیگران، حلالیت طلبیدن و انجام کارهایی که همیشه آرزویش را داشته اما شهامت آن را نداشته‌اید استفاده می‌کنید.»

کافه مرگ در بانکوک

ویرانات، موسس و مدیر کافه مرگ در بانکوک دفتری در این کافه گذاشته تا همه کسانی که مرگ را در تابوت این کافه تجربه می‌کنند، احساسات خود را یادداشت کنند و حتی ایده‌هایی که در مورد مراسم خاکسپاری خود دارند را نیز بنویسند. حتی یک آلبوم از تابوت‌های مختلف وجود دارد که مشتری‌ها می‌توانند نمونه دلخواه خود را برگزینند. مدیر این کافه در مورد اسکلتی که در گوشه‌ی این فضا قرار داده شده نیز گفته: روزی می‌رسد که از به تاخیر انداختن رویاهای خود پشیمان خواهید شد و در نهایت چیزی شبیه همین اسکلت از شما باقی خواهد ماند!

کافه مرگ در بانکوک منوی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه

گزینه‌های محبوب کافه مرگ در بانکوک واقع در کشور تایلند شامل ۴ نوشیدنی بلند، شیرین، یخی و دسری به نام‌های تولد، پیری، درد و مرگ است.

کافه مرگ در بانکوک

افرادی که شهامت خوابیدن در تابوت را دارند از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

نوشیدنی «مرگ» یک شیر شکلات خنک و غلیظ و مملو از خامه فرم‌گرفته با طعمی شیرین است.

کوکی‌های مرگ نیز به رنگ سیاه تهیه می‌شود و در پخت آنها از زغال استفاده می‌شود و به همراه یک اسکوپ بستنی شکلاتی سرو می‌شوند.

کافه مرگ در بانکوک

این رستوران در خیابان ۱۱۹۱ Phahonyothin  در شهر بانکوک واقع شده است و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر آماده خدمت‌رسانی به مشتری‌هاست.

در آخر هم بگوییم که این کافه‌رستوران برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نیست.

» همچنین ببینید : 

مناطق گردشگری تایلند که هر توریستی تا بحال ندیده است!

تایلند و ترکیه مقصدی برای گردشگران جنسی!

بانکوک تایلند شهر زیبا ولی غافلگیر کننده

20 مکان زیبا و گردشگری در کشور تایلند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به کافه مرگ در بانکوک جایی که باید در تابوت بخوابید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..