تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن روی عملیات روانی برنامه ریزی کرده است/تمام پایگاههای آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار دارد

ساعت: 11:36 منتشر شده در مورخ: 1397/05/09 شناسه خبر: 1393082

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز دشمنان روی عملیات روانی به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ برنامه ریزی می کنند و در این زمینه باید لباس مقابله با عملیات روانی پوشیده و ضعیف عمل نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در جریان سفر یک روزه خود به میاندوآب در دیدار با فرمانده و کارکنان این سپاه، اظهار کرد: در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی؛ استکبار جهانی همواره به دنبال دشمنی بوده و امروز نیز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را دشمنان بر نمی تابند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ما در حوزه جنگ سخت دارای تجربیات گرانبهایی بوده و دشمن به این نتیجه رسیده که تقابل با نظام اسلامی در حوزه جنگ سخت، صدمات جبران ناپذیری به آنها وارد می کند.

وی با اشاره به اقتدار و توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز تمام پایگاه های آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار داشته و نیز در عرصه های مختلف مانند تولید موشک و… نیز از توانمندی و اقتدار برخوردار هستیم.

سردار شهسواری با بیان اینکه تهدید نظامی دشمنان بلوفی بیش نیست، تصریح کرد: اگر کشور ضعیفی بودیم آمریکا این همه انرژی خود را صرف نمی کرد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن به عملیات روانی روی آورده است، اظهار کرد: امروز دشمنان روی عملیات روانی به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ برنامه ریزی می کنند و در این زمینه  باید  لباس مقابله با عملیات روانی پوشیده و ضعیف عمل نکرد.

وی به موضوع برجام نیز اشاره ای داشت و افزود: در بحث برجام تمام فرمایشات و پیش بینی های مقام معظم رهبری محقق شد و کسانی هم که مدام از تعامل با آمریکا حرف می زدند به این نتیجه رسیدند که آمریکا غیرقابل اعتماد است.

سردار شهسواری با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته از تنگه های سخت تر از شرایط کنونی به سلامت عبور کرده ایم؛ گفت: در صحنه عملیات روانی دشمن به دنبال تزلزل اندیشه های اعتمادی و اعتقادی است و دائم آیه یاس و ناامیدی می خواند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وظیفه افسران جنگ نرم در این صحنه سنگین و تاثیرگذار است، افزود: هر کس در این برهه یک وظیفه دارد و آگاهسازی مردمی و ایجاد روحیه نشاط و امید یک امر مهم است.

وی تصریح کرد: باید با آگاهسازی به مقابله با عملیات روانی دشمنان در عرصه اقتصاد و فرهنگ رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن روی عملیات روانی برنامه ریزی کرده است/تمام پایگاههای آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..