تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال جنگ با جمهوری آذربایجان بسیار بالاست!

ساعت: 04:50 منتشر شده در مورخ: 1397/05/09 شناسه خبر: 1392794

نیکول پاشینیان جنگ با جمهوری آذربایجان را بسیار محتمل برشمرد و از روسیه خواست تا با اهرم‌های خود مانع از بروز درگیری در منطقه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج به نقل از خبرگزاری " آرکا "، نیکول پاشینیان در نشست خبری اظهار داشت: درحال حاضر در منطقه ما وضعیت بسیار وخیم است. منظورم سیاست تهاجمی جمهوری آذربایجان است و احتمال جنگ نیز بسیار بالاست. من گفته بودم که باید برای جنگ آماده باشیم، اما این را هم گفته بودم که من، همه ارامنه در ارمنستان مطمئن هستیم که روسیه با هر وسیله‌ای از تشدید خشونت جدید در منطقه و حمله آذربایجان به ارمنستان و قره باغ جلوگیری می‌کند.

 وی با ذکر اهرم‌های مسکو برای اجتناب از جنگ بین دو کشور همسایه افزود: باور نمی‌کنم که روس‌ها از ابزارهای خود برای جلوگیری از بروز جنگ استفاده نکنند.

نخست وزیر ارمنستان در ادامه با خودداری از جزئیات مذاکرات با پوتین بابت فروش تسلیحات نظامی به باکو نیز عنوان کرد: تحریم تسلیحاتی یک بحث دیگر است و ما این بحث را نه تنها با روسیه بلکه با بلاروس و دیگر شرکایمان در سازمان پیمان امنیت جمعی ادامه می‌دهیم، زیرا ما عضو این پیمان هستیم.

چندی قبل ژنرال ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در نشستی با حضور مقام‌های بلند پایه نظامی این کشور درباره قره باغ اشغالی ضمن هشدار به جمهوری ارمنستان، خواهان حل و فصل سریع مناقشه قره‌ باغ شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال جنگ با جمهوری آذربایجان بسیار بالاست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..