تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعیاد مسلمین جهان اسلام بهترین فرصت برای ترویج آموزه های دینی است

ساعت: 21:14 منتشر شده در مورخ: 1397/05/09 شناسه خبر: 1393235

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به این که فرهنگ مطالعه باید از کودکی در بین افراد نهادینه شود گفت: برنامه‌ریزی شده تا همزمان با سراسر کشور طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی در استان اردبیل برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سیدناصر اسحاقی امروز در نشست هماهنگی برگزاری طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده تا همزمان با سراسر کشور طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه در بین قشر کودک و نوجوان در استان اردبیل نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ مطالعه باید از کودکی در بین افراد نهادینه شود، افزود: کارگاه‌ها و دوره‌های مختلفی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود در راستای برگزاری هر چه بهتر و کیفی‌تر جام باشگاه‌های کتابخوانی اردبیل شاهد مشارکت و همکاری سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی در اجرای آن باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در سطح استان به ویژه در مناسبت‌های مختلف آماده خدمات‌رسانی به مردم هستیم و در کنار نهادهایی همچون کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برخی نهادهای فرهنگی دیگر آمادگی داریم تا برای ارتقای فرهنگ مطالعه در استان اقدام کنیم.

اسحاقی با تبریک دهه کرامت، عید سعید قربان و عید غدیر خم تصریح کرد: باید از فرصت این اعیاد برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در جامعه استفاده کنیم چرا که این اعیاد می‌تواند زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر مردم در این برنامه‌ها شده و ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل فرصت ماه محرم را که ماه ادای دین به شمار می‌رود برای اجرای برنامه‌های فرهنگی فرصت مناسب دانست و گفت: باید تلاش شود تا در این مناسبت‌ها آموزه‌های امامان و معصومان را به بهترین شکل در بین مردم نهادینه‌سازی کنیم و با عمل به این آموزه‌ها زمینه‌ساز ترویج چنین فرهنگ‌های در جامعه باشیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعیاد مسلمین جهان اسلام بهترین فرصت برای ترویج آموزه های دینی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..