تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رتبه یک کنکور ریاضی توسط دانش‌آموز مازندرانی

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1397/05/09 شناسه خبر: 1393158

علیرضا شاطری از مازندران رتبه یک کنکور ریاضی را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا شاطری اهل شهرستان بابلسر است که از دوره راهنمایی در مدرسه تیزهوشان شهرستان بابل تحصیل می‌ کرد.

همچنین علیرضا فتحی در رشته علوم انسانی از شهرستان ساری رتبه دهم را بدست آورد.

آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد : ۴۳ هزار و ۲۰۰ مازندرانی در کنکور سراسری امسال شرکت کردند که از این تعداد ۲۳ هزار دانش آموز هستند.

۶ هزار و ۸۰۰ نفر از شرکت کنندگان در رشته ریاضی فیزیک، ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر رشته علوم تجربی، ۸ هزار و ۲۰۰ نفر رشته علوم انسانی، هزار و ۹۵۰ نفر رشته هنر و ۴ هزار و ۸۱۴ نفر رشته زبان انگلیسی بودند.

مازندران فقط یک رتبه برتر در کنکور ۹۷ داشته است.

روزی 10 تا 12 ساعت درس می‌خواندم

علیرضا شاطری نفر برتر کنکور ریاضی از شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: روزی 10 تا 12 ساعت درس می‌خواندم ولی در کلاس‌های کنکور شرکت نکردم

دانش آموز بابلسری با اعلام اینکه در کلاس‌های کنکور شرکت نکردم، افزود: برای پیشبرد برنامه‌ها در کلاس فیزیک شرکت می‌کردم.

وی با اعلام اینکه در دوران دبیرستان برنامه‌ریزی برای کسب رتبه تک رقمی در کنکور را در دستور کار قرار دادم، افزود: دو سال تابستان روزی 6 تا 10 ساعت درست می‌خواندم.

شاطری با اعلام اینکه برنامه‌ریزی اولیه‌ام برای دانشگاه پیگیری تحصیل در رشته برق و کامپیوتر است، گفت: باید به صورت جدی رشته‌های دیگر را بررسی کنم.

این دانش آموز برتر کنکور در رشته ریاضی انتظاراتش از مسؤولان را فراهم کردن شرایط مناسب برای جلوگیری از فرار مغزها و نخبگان اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رتبه یک کنکور ریاضی توسط دانش‌آموز مازندرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..