تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در گرفتن حق مردم شهرستان کلاله کوتاه نخواهم آمد/ بیمارستان آماده نصب سی تی اسکن است

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1397/05/09 شناسه خبر: 1393116

رئیس بیمارستان کلاله گفت: در صورت ورود دستگاه سی تی اسکن به استان گلستان، به جد پیگیر جذب آن برای بیمارستان کلاله خواهم بود و در این خصوص کوتاه نخواهم آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، شایعاتی مبنی بر انتقال برخی از تجهیزات بیمارستان کلاله اعم از دستگاه سی تی اسکن و سنوگرافی در حال انتشار در سطح شهرستان بود.

در این خصوص با عرب گفتگویی داشتیم و وی با تکذیب این موضوع، اظهار داشت: یکی از شرکت ها برنده مناقصه خرید و تحویل 5 دستگاه سی تی اسکن شد و مسلما شهرستان کلاله برای جذب دستگاه سی تی اسکن در اولویت قرار دارد.

وی افزود: برای فضا و جایگاه سی تی اسکن بیش از 130 میلیون تومان هزینه شده است و ما آماده نصب این دستگاه در بیمارستان کلاله هستیم.

رئیس بیمارستان کلاله در خصوص درستگاه سونوگرافی نیز گفت: این بیمارستان 2 دستگاه سونوگرافی دارد و قرار نبود که دستگاهی به این بیمارستان تحویل داده شود.

عرب تصریح کرد: این بیمارستان دو دستگاه اکو دارد که یکی از انها دچار نقص فنی شده است و پیگیر رفع نواقص هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در گرفتن حق مردم شهرستان کلاله کوتاه نخواهم آمد/ بیمارستان آماده نصب سی تی اسکن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..