تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج کنکور ۹۷ اعلام شد

نتایج کنکور 97 اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بنابر اعلام سازمان سنجش کارنامه اولیه آزمون سراسری ۹۷ منتشر شد.

پیش از این ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش در نشست خبری امروز که به معرفی نفرات برتر کنکور ۹۷ اختصاص داشت از اعلام نتایج در روز چهارشنبه 10 مرداد ماه خبر داده بود اما این نتایج کمی زودتر از زمان اعلام و دقایقی پیش اعلام شد.

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان دریافت کارنامه نتایج خود را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۹۷ اعلام شد + مشخصات 

بنابر اعلام سازمان سنجش تمامی داوطلبان امسال در دانشگاه ها پذیرفته شدند و  از ۱۵ تا ۲۰ مرداد امکان انتخاب رشته دارند همچنین نتایج نهایی  این آزمون نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

از ۱۳ مردادماه ویژه‌نامه انتخاب رشته در باجه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور  در دسترس داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ است.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۷ منتشر شد + دانلود

در کنکور سراسری امسال ۲۷ درصد در دوره روزانه و ۴۰ درصد از افراد در نوبت دوم بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه‌های سراسر کشور می‌شوند همچنین ۱۹ هزار نفر ظرفیت امسال دانشگاه ها افزایش پیدا کرده است که ۱۵ هزار نفر مربوط به مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان است.

انتهای پیام/

  اعلام نتایج آزمون سراسری 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج کنکور ۹۷ اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..