تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد در مورد رابطه با آمریکا چه می‌گوید؟

وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد در مورد رابطه با آمریکا چه می‌گوید؟

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: حیدر مصلحی،‌وزیر سابق اطلاعات در دولت محمود احمدی‌نژاد در واکنش به پیشنهاد ترامپ برای مذکره بدون پیش شرط گفت: اینها همه تاکتیک است و ما باید آمریکا را شیطان بزرگ بدانیم.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات عصر امروز (سه‌شنبه 9مرداد) در حاشیه مراسم ختم والده حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرمانده سپاه پاسداران که در مسجد امام‌صادق (ع) تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران بيان كرد: برنامه آمریکا در مسیر براندازی جمهوری اسلامی ایران است و اینها همه تاکتیک است.

وی در پاسخ به این پرسش که ما باید در خصوص آمریکا چه راهبردی را دنبال کنیم، گفت: ماهیت آمریکا همچون گذشته است و ما باید آمریکا را شیطان بزرگ بدانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد در مورد رابطه با آمریکا چه می‌گوید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..