تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این هم سند از مهدی تاج؛ حالا آرای برترین ها را منتشر کنید!

ماجرای آرای انتخاب برترین های لیگ برتر همچنان خبرساز است.بعد از برنامه 90 ، این تب دوباره داغ شده و بسیاری از اهالی فوتبال بیش از قبل به این نتیجه رسیده اند که انتخاب برترین ها نمی توانسته همانی باشد که گفته شده است.

به گزارش شمانیوز: انتخاب برترین های لیگ برتر به چالشی بزرگ برای مسئولان لیگ بدل شده است. حالا محسن مسلمان و سید حسین حسینی خود را محق می دانند و باورشان بر این است که آرای شان را جا به جا کرده اند. تقریبا شواهد و قراین نشان می دهد که این دلخوری انها دور از ذهن هم نیست. درباره محسن مسلمان و جایزه بهترین پاسور لیگ که اصلا یک معیار کمی داشته و انتخاب جباروف حسابی شائبه برانگیز است اما حتی انتخاب برترین بازیکن سال لیگ هم همه این حساسیت ها را به همراه دارد. جتی انتخاب بهترین هافبک که رسیده است به امید ابراهیمی.
حالا همه درگیر این هستند که چرا سازمان لیگ آرای رای دهندگان را منتشر نمی کند. سازمان لیگ هم می گوید مشکل این است که به اعضا گفته نشده آرای شان منتشر می شود. آنها .وعده سال بعد را می دهند در حالی که بر خلاف این گفته ، از سه سال قبل همه رای دهندگان می دانستند آرای شان ممکن است منتشر شود.
در آن زمان و در روز نهم مرداد ماه سال 1394 ، مهدی تاج رئیس وقت سازمان لیگ برتر در اعتراض به نحوه انتخاب ها ، به صراحت اعلام کرده بود از سال بعد مکانیسم رای گیری تغییر می کند. تعداد رای دهندگان بیشتر می شود و آرا هم مثل همه دنیا منتشر می شود تا هیچ حرفی باقی نماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این هم سند از مهدی تاج؛ حالا آرای برترین ها را منتشر کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..