تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام بیش از ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان برای سفر به عتبات

بیش از 12 هزار نفر از دانشگاهیان برای سفر به عتبات ثبت نام کرده اندمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آمار ثبت نامی های عتبات دانشگاهیان تا امروز گفت: تا به امروز حدود 12 هزار و 645 نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کرده اند که نشان دهنده میزان علاقه و رغبت دانشگاهیان به امور مذهبی و دینی است.

وی ادامه داد: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 7 مرداد ماه در سایت لبیک آغاز و  به مدت یک هفته تا 14 مرداد ماه در سایت لبیک انجام می شود و بعد از قرعه کشی، اسامی  برگزیدگان 15 مرداد ماه از سایت لبیک اعلام می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان‌ بیان کرد: در این دوره 186 کاروان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به عتبات اعزام می‌شوند که از این میان 116 کاروان به صورت هوایی و 70 کاروان به صورت زمینی اعزام می‌شوند.

فقیهی در ادامه در خصوص اولویت های اعزامی به عتبات در این دوره گفت: اولین اعزام ها روز چهارشنبه 24 مرداد ماه از استان های تهران و بوشهر صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: زائران عتبات ۲۵۰ هزار دینار ارز مسافرتی دریافت می‌کنند

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان‌ بیان کرد: در این دوره 186 کاروان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به عتبات اعزام می‌شوند که از این میان 116 کاروان به صورت هوایی و 70 کاروان به صورت زمینی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: مبلغ وام همانند سال گذشته پانزده میلیون ریال برای دانشجوهای متاهل و 10 میلیون ریال برای دانشجوهای مجرد در نظر گرفته شده است.

افزایش وام دانشجویان عتبات

فقیهی تصریح کرد: امسال منابع مربوط به وام عتبات دانشجویی 2 برابر شده است بنابراین تعداد دانشجویانی که می توانند از این وام استفاده کنند، افزایش یافت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآور شد: زائرین نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان باید به سامانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مراجعه کنند و بعد از ثبت نام در سامانه و واریز هزینه، پرینت آن را به معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود تحویل دهند و طی لیستی که معاونت دانشجویی دانشگاه ارسال می کند، امکان پرداخت وام میسر می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام بیش از ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان برای سفر به عتبات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..