تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین تفریحات و دیدنی های گرجستان در فصل تابستان

اگر می‌خواهید در تمام گرجستان به گردش بپردازید، فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تابستان بهترین فرصت برای سفر به گرجستان است، علاوه‌بر بازدید از روستاهای دورافتاده، پیاده‌روی در پارک‌های ملی و بازدید از ساحل زیبای دریای سیاه، می‌توانید از فستیوال‌های موسیقی نیز بازدید کنید. در ادامه به بررسی برخی از بهترین تفریحات و جاذبه‌های گردشگری گرجستان می‌پردازیم.

 بازدید از فستیوال موسیقی در تفلیس

فستیوال موسیقی فضای باز تفلیس (Tbilisi Open Air) یکی از معروف‌ترین فستیوال‌های موسیقی در کشور گرجستان است که برای موسیقی‌های الکترونیک و راک برگزار می شود. از سال ۲۰۰۹ مسئولان این فستیوال، هنرمندان شناخته شده‌ای را از سرتاسر جهان به این فستیوال دعوت کرده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به هنرمندانی نظیر Akvarium ،Adriatique ،Morcheeba و Beth Hart اشاره کرد. این فستیوال در حدود سه تا چهار روز بیرون از مرکز شهر برپا می‌شود.

یک سفر روزانه به Gori

شهر گُری در فاصله‌ی ۸۶ کیلومتری شهر تفلیس دارد و سفر یک روزه به این شهر بهترین راه حل برای فرار از گرمای شهر تفلیس در فصل تابستان است. دلیل اصلی برای بازدید از شهر گُری این است که این شهر زادگاه Joseph Stalin بوده که امروزه خانه استالین تبدیل به یک موزه شده و اسناد و مدارک مهمی از زندگی وی را به نمایش می‌گذارد. همچنین شما می‌توانید واگن شخصی استالین را که برای مسافرت استفاده می‌کرده است، از نزدیک ببینید.

الفبای سفر

دریاچه های آبودلائوری

دریاچه‌های آبودلائوری به دلیل داشتن سه رنگ متفاوت (سبز، آبی و سفید) معروف هستند، این دریاچه‌ها در منطقه خوسورتی (Khevsureti) و در نزدیکی روستای روشکا (Roshka) قرار گرفته است. دریاچه‌های آبودلائوری ۲۸۱۲ متر از سطح دریا فاصله دارند که شما می‌توانید در یک روز پیاده‌روی به دریاچه‌ها برسید؛ اما باید شب را در روستا بمانید یا در کنار دریاچه سبز چادر بزنید.

ورزش‌ های هیجان انگیز

کشور زیبای گرجستان فقط به خاطر کوهستان‌ها و غذاهای خوشمزه معروف نیست. اگر شما از جمله گردشگرانی هستید که به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند، انتخاب‌های متنوعی از جمله پاراسیلینگ، پاراگلایدینگ و رفتینگ برای شما موجود خواهد بود. به‌طور معمول تابستان بهترین زمان برای انجام این ورزش‌های هیجان انگیز است پس تا زمان دارید بلیط لحظه آخری تفلیس را تهیه کنید و ماجراجویی خود را آغاز کنید.

 از فستیوال جاز دریای سیاه لذت ببرید

شهر باتومی در ماه جولای مملو از جمعیت محلی‌ها و گردشگران، برای شنیدن موسیقی ستاره‌های بین‌المللی جاز است؛ البته این فستیوال موسیقی تمام تمرکز خود را فقط روی موسیقی جاز نگذاشته؛ به‌طوری که در سال‌های اخیر هنرمندان بین‌المللی از سبک‌های موسیقی Funk ،Hip-Hop ،R&B و دیسکو به این فستیوال دعوت شده‌اند. Macy Grey ،Hugh Masekela & Band و Al Jarreau از جمله هنرمندانی هستند که در این جشنواره حضور داشته‌اند. شما می‌توانید با تور گرجستان به شهر باتومی سفر کنید و از این جشنواره لذت ببرید.

 بازدید از کلیسا Gergeti Trinity در شهر Stepantsminda

یکی دیگر از مناطق زیبا برای گردش در فصل تابستان شهر Stepantsminda و کلیسا Gergeti Trinity این شهر زیبا است، این شهر در ارتفاع ۲۱۷۰ متر بالاتر از سطح دریا و در زیر کوهستان کازبگی (Kazbegi) قرار دارد، این منطقه دارای چشم‌اندازی زیبا به کوهستان و کلیسا است و شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه از شهر به کلیسا برسید یا اینکه می‌توانید برای رسیدن به مقصد تاکسی کرایه کنید.

گشت و گذار در کوه آتشفشان مارتویلی

کوه آتشفشان مارتویلی (Martvili Canyon) بیشتر به دلیل زمردهای سبزش شناخته شده است و بازدید از این کوه آتشفشان را حتما باید در لیست فعالیت‌هایی قرار دهید که در تور گرجستان به انجام آن‌ها تمایل دارید، این کوه آتشفشان یکی از جاذبه‌های قابل توجه گردشگری گرجستان است که در منطقه Samegrelo قرار گرفته است. شما می‌توانید از دامنه کوه آتشفشان مارتویلی بالا بروید و از منظره‌های طبیعی باشکوه لذت ببرید یا اینکه با هزینه‌ی کمی در رودخانه قایق‌سواری کنید.

الفبای سفر

در مناطق دور افتاده گرجستان پیاده‌روی کنید

ماه‌های تابستان بهترین زمان برای پیاده‌روی در مناطق دور افتاده و ناشناخته در گرجستان است؛ به این دلیل که از بارش باران و برف خبری نیست و شما می‌توانید با خیال راحت به پیاده‌روی بپردازید. کشور گرجستان با داشتن طیف وسیعی از مناطق بکر (از پارک‌های جنگلی گرفته تا دریاچه‌ها و یخچال‌های کوهستانی) برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی مثل یک بهشت است! حتی گرجستان مسیرهای ساده‌تری نیز برای مبتدیان دارد.

به فستیوال موسیقی الکترونیک در آناکلیا بروید

یکی دیگر از شهرهای ساحلی کشور گرجستان شهر آناکلیا است. شهر آناکلیا سالانه از فستیوال موسیقی الکترونیک میزبانی کرده چندین و چند هنرمند بین‌المللی را برای اجرا در این فستیوال به سمت خود جذب می‌کند. اگر شما علاقه‌مند به رفتن فستیوال موسیقی؛ به‌خصوص موسیقی الکترونیک هستید، تورهای گرجستان تابستان ۹۷ بهترین راه حل برای شما است؛ چرا که این جشنواره از نهم ماه آگوست شروع می‌شود و تا دوازدهم پابرجا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.alefbatour.com مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین تفریحات و دیدنی های گرجستان در فصل تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..