تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرآیند فروش مزدا3 هنوز تایید نهایی نشده است

واکنش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرد:

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به انتشار خبری مبنی بر عدم احراز تخلف در فرایند فروش مزدا3 واکنش نشان داد و اعلام کرد: فرآیند فروش مزدا3 هنوز تایید نهایی نشده است و در صورت بررسی و احراز تخلف احتمالی، بدون هرگونه مسامحه برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش شمانیوز: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به انتشار خبری مبنی بر عدم احراز تخلف در فرایند فروش مزدا3 واکنش نشان داد و اعلام کرد: فرآیند فروش مزدا3 هنوز تایید نهایی نشده است و در صورت بررسی و احراز تخلف احتمالی، بدون هرگونه مسامحه برخورد قانونی خواهد شد.

 در اطلاعیه این سازمان آمده است:

معطوف به خبر مندرج مورخ 7/5/97 بر خروجی آن خبرگزاری با عنوان " سازمان حمایت : تخلفی در بررسی ابتدایی ثبت نام مزدا 3 احراز نشده " به اطلاع می رساند :
مصاحبه درج شده به نقل از مدیر کل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی این سازمان صرفا مترتب بر بررسی اولیه و مقدماتی پیرامون نحوه فروش خودروی مزدا 3 شرکت گروه بهمن بوده و به هیچ عنوان به منزله تایید نهایی فرآیند فروش نبوده و بدیهی است که در صورت بررسی و احراز تخلف احتمالی، بدون هرگونه مسامحه برخورد قانونی لازم معمول خواهد شد .
لذا لطفا مقرر فرمایید نسبت به درج توضیحات تکمیلی به شرح فوق برای تنویر افکار عمومی اقدام شایسته و عاجل صورت پذیرد .

منبع: شاتا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرآیند فروش مزدا3 هنوز تایید نهایی نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..