تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ متفاوت امیر نوری به توئیت محمود صادقی

پاسخ متفاوت امیر نوری به توئیت محمود صادقیبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش محمود صادقی  نماینده مجلس پیامی با این مضمون که "سلام داخل مجلس چه غلطی می کنین" را از سوی یک کاربر دریافت کرده بود و با انتشار این پیام در صفحه توییترش از کاربران پرسیده بود که: شما اگر جای من بودید چی جواب می‌دادید؟

امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون حالا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش پاسخ محمود صادقی را داده و زیر پست محمود صادقی نوشته است:

"میگفتم از بیکاری دارم پیامک بازی میکنم از صفحه عکس میگیرم فیلترشکن باز میکنم تویت میزارم کامنتارو میخونم.

اخرشم میگفتم خداروشکر همه چی امن و امانه همه کارا ردیفه انقدرم به شایعات توجه نکنید با حباب ها هم کار نداشته باشید."

پاسخ متفاوت امیر نوری به توئیت محمود صادقی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ متفاوت امیر نوری به توئیت محمود صادقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..