تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر در ثبت سفارش قراردادهای آتی طلا و زعفران برای بازار جبرانی‌

بر اساس اعلام بورس کالا، از امروز دوره پیش گشایش ثبت سفارش خرید برای مشتریان دارای اخطاریه افزایش وجه تضمین، به میزان بخشی از موقعیت‌های تعهدی باز جهت تأمین وجه تضمین جبرانی امکان پذیر است.

به گزارش شمانیوز، بورس کالا از امروز سه شنبه در فرآیند ثبت سفارش قرارداد‌های آتی سکه طلا و زعفران تغییراتی را ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، در اجرای مورد ۹ بند ب. ماده الحاقی دستورالعمل اجرایی معاملات قرارداد‌های آتی در شرکت بورس کالای ایران، از امروز سه شنبه ۹ مرداد ماه ۹۷ در دوره پیش گشایش ثبت سفارش خرید فقط برای مشتریان دارای اخطاریه افزایش وجه تضمین، صرفاً به میزان بخشی از موقعیت‌های تعهدی باز مشتری جهت تأمین وجه تضمین جبرانی مورد نیاز امکان پذیر می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر در ثبت سفارش قراردادهای آتی طلا و زعفران برای بازار جبرانی‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..