تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمايت از كالاي ايراني بايد بيش از گذشته در دستور كار قرار گيرد

مديرعامل گروه سايپا در بازديد جمعي از سفراي جمهوري اسلامي ايران از مركز تحقيقات سايپا:

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گراني نهاده هاي توليد خودرو را مهمترين مشكل صنعت خودرو دانست و گفت: در شرايط كنوني حمايت از كالاي ايراني بايد بيش از گذشته در دستور كار همه مسئولان و مردم قرار گيرد و اين موضوع به شكل عملي در صنعت خودرو تجلي يابد.

به گزارش شمانیوز: مهندس محسن جهرودي در جريان بازديد جمعي از روساي نمايندگي ها و سفراي جمهوري اسلامي ايران از مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو سايپا با تاكيد بر نقش مهم صنعت خودرو در حفظ اشتغال جامعه، خاطرنشان كرد: تحريم هاي ظالمانه، اشتغال و توليد در كشور را هدف گيري كرده است كه بايد با همدلي و همت و توان مضاعف اين دوره سخت را با موفقيت پشت سر بگذاريم و از تحريم ها عبور كنيم.

جهرودي تاكيد كرد: اگرچه تحريم ها بسيار جدي و تهديدكننده هستند ولي گروه خودروسازي سايپا در سايه تلاش و همدلي با تبديل تهديدها به فرصت ها، مسير سخت پيش رو را با خوداتكايي و تكيه بر توان داخلي با سربلندي و موفقيت طي خواهد كرد.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در پايان خاطرنشان كرد: گروه سايپا با توليد محصولات متنوع براي حدود 500 هزار نفر به صورت مستقيم اشتغال ايجاد كرده است و اميدواريم كه با سياست هاي اتخاذ شده و حمايت هاي دولت و مردم از شرايط فعلي صنعت خودرو با سربلندي عبور كنيم.

منبع: سایپانیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمايت از كالاي ايراني بايد بيش از گذشته در دستور كار قرار گيرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..