تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر اینستاگرامی فرهاد مجیدی از هواداران پرسپولیس

تشکر اینستاگرامی فرهاد مجیدی از هواداران پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد مجیدی اسطوره و پیشکسوت باشگاه استقلال با انتشار تصویری از خود بر سر مزار پدرش، از ابراز همدردی هواداران پرسپولیس در جریان فوت پدرش، تشکر کرد.

فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با نهایت احترام و در کمال ارادت به شهر پدری‌ام، قائمشهر و مردم نجیب قادیکلا، بار دیگر به خاطر حضور پرشمار در مراسم تشییع پدر عزیزم از این بزرگواران تشکر و قدردانی می‌نمایم.
همچنین از مردم عزیز ایران، پیشکسوتان و خانواده بزرگ استقلال، هواداران دوست‌داشتنی تیم استقلال، جامعه ورزش، بزرگان فوتبال، و شخصیت‌های اجتماعی و هنری که در این مدت به روش‌های مختلف پیام تسلیت ارسال یا منتشر کردند، بی‌نهایت سپاسگزارم. تشکر ویژه از هواداران محترم باشگاه پرسپولیس که از طرف آن‌ها هزاران پیام همدردی دریافت کردم.

ضمن سپاس و قدردانی از همه عزیزانی که در مراسم ترحیم مرحوم پدرم حضور یافتند، وظیفه خود می‌دانم از لطف و محبت سازمان‌ها و نهادها، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های مختلف و به خصوص باشگاه استقلال، رسانه‌های مکتوب و شفاهی، صفحات و کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تشکر کنم. امیدوارم بتوانم لطف و زحمات تک‌تک شما عزیزان را جبران کنم."

تشکر اینستاگرامی فرهاد مجیدی از هواداران پرسپولیس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر اینستاگرامی فرهاد مجیدی از هواداران پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..