تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل هوشمندانه زن جوان در لحظه سرقت از جواهرفروشی +فیلم

عمل هوشمندانه زن جوان در لحظه سرقت از جواهرفروشی+ فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام هوشیارانه زن جوانی را هنگام سرقت از یک جواهرفروشی در منطقه "اسکس" انگلیس به تصویر می کشد. این زن که شاهد سرقت دو سارق از جواهرفروشی بود هنگام خروج سارقان از مغازه بلافاصله سوئیچ موتورسیکلت را از دست یکی از آنها ربود.

سارقان که چکش و آچار در دست داشتند ابتدا تلاش کردند تا سوئیچ را از این زن بازپس بگیرند اما هنگامی که موفق به این کار نشدند مجبور به فرار شدند.

بیشتر بخوانید: پیدا شدن موجود دورگه عجیب‌الخلقه در انگلیس! +فیلم 

بنا به گفته شاهدان عینی هر دو سارق با ماسک صورت خود را پوشانده بودند. پلیس محلی انگلیس از دستگیری یکی از سارقان حین فرار خبر داد و تلاش پلیس برای دستگیری سارقی که با مقداری ساعت و جواهرات فرار کرده است ادامه دارد. سارق دستگیر شده قرار است فردا در دادگاهی در منطقه کولچستر انگلیس به جرم سرقت محاکمه شود. پلیس محلی انگلیس از شهروندان خواسته در هرگونه اطلاعات خود درباره سارق دوم را در اختیار آنها قرار دهند.

انتهای پیام/

اقدام هوشیارانه زن جوان، سارق مسلح را به دام انداخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل هوشمندانه زن جوان در لحظه سرقت از جواهرفروشی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..