تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا نباید با پای برهنه در شن‌های ساحل دریا قدم زد؟

چرا نباید با پای برهنه در شن‌های ساحل دریا قدم زد؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا هنگامی که در کنار ساحل دریا با پای برهنه قدم می زنید به انگل های داخل شن ها فکر کرده اید؟ اگر نه، ممکن است با مشکلی جدی مواجه شوید، مانند "کیلی مول هولن داماس". این نوجوان 17 ساله که در حال تفریح در یکی از سواحل فلوریدای آمریکا  بود تصمیم گرفت پاهایش را در شن های کنار ساحل فرو ببرد.

بیشتر بخوانید : پیدا شدن موجود دورگه عجیب‌الخلقه در انگلیس! +فیلم 

کیلی پس از مراجعه به منزل ناگهان درد شدیدی را در پای خود احساس کرد. در پای او زخم های عمیقی ایجاد شده بود که علت آن لاروهای مهاجر جلدی بودند. تماس این لاروها با پوست پای کیلی، موجب ایجاد خارش و تاول شده بود. این نوجوان چند عکس از پای خود تهیه و در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا به گردشگران ساحلی در این باره هشدار دهد.

چرا نباید در شن های ساحل دریا فرو رفت؟ تصاویر//

مادر کیلی ضمن هشدار درباره این خطر بالقوه در سواحل گفت : " هرگز نباید بدون کفش و با پای برهنه در ساحل قدم زد. پسرم برای تفریح به ساحل رفته بود اما در اثر ناآگاهی دچار این حادثه شد. او روزی سه بار باید پانسمان زخم هایش را عوض کند و علاوه بر آن مجبور است هر روز دوش بگیرد. پسرم درد زیادی را تحمل می کند."

گفتنی است؛ لاروهای پوستی که در خاک یا شن یافت می شوند معمولا قسمت های پایین تنه بدن را مورد هدف قرار می دهند.

چرا نباید در شن های ساحل دریا فرو رفت؟ تصاویر//

انتهای پیام/

بلایی که لاروهای جلدی ساحل سر پسر نوجوان آوردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا نباید با پای برهنه در شن‌های ساحل دریا قدم زد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..