تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدیثی از پیامبر(ص) درباره خشوع در برابر خداوند متعال +تصویرنوشته

حدیثبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفتار و رفتار معصومین (علیهم السلام) همانند چراغی در تاریکی است که انسان را به سوی مسیر درست و صحیح رهنمون میکند و بدون تردید هرکس به هر میزانی که از الگوگیری از ائمه هدی فاصله گیرد به همان میزان نیز از مسیر حق و حقیقت دور شده است.

ما انسان‌ها گاهی به دلیل ضعف در ایمان و عدم اعتقاد قلبی به کمک‌های خداوند متعال متأسفانه از تضرع و درخواست در برابر درگاه احدیت سرباز می‌زنیم در حالی که خداوند خودش در قرآن کریم خطاب به انسان‌ها فرموده: "ادعونی استجب لکم". بنابراین ما انسان‌ها در همه‌ی امور از کوچک گرفته تا بزرگ، بایستی از خداوند متعال کمک بخواهیم.

در ادامه حدیثی از رسول اکرم(ص) در این زمینه مشاهده می‌کنید.

حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند:

باری هر حاجتی که دارید، حتی اگر بند کفش باشد، دست خواهش به سوی خداوند عزوجل دراز کنید؛ زیرا تا او آن را آسان نگرداند، آسان (برآورده) نمی‌شود.

حدیث

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدیثی از پیامبر(ص) درباره خشوع در برابر خداوند متعال +تصویرنوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..