تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم/ توهین شبکه سعودی به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش شمانیوز: علی علیپور که در دقیقه 8 بازی در شهر مشهد گل خودش را به ثمر رساند، بعد از بازی پیام ارزشمندی را در صفحه شخصی خود به نمایش گذاشت و از حضرت امام رضا علیه السلام تشکر کرد.

آقای گل لیگ برتر در صفحه شخصی خود نوشت:

امام رضا (ع): هر كس‌ اندوه‌ و مشكلى‌ را از مؤمنى‌ برطرف‌ نمايد ، خداوند در روز قيامت‌اندوه‌ را از قلبش‌ برطرف‌ سازد

.. هديه امام هشتم علي ابن موسي الرضا (ع) در ايام ولادت و شادي گل در دقيقه هشتم

بر همین اساس، کیانی مجری شبکه سعودی کلمه تی وی، از ارادت علی علیپور، بازیکن محبوب کشورمان، به اهل بیت ابراز عصبانیت کرد.

وی با بی ادبی به علی پور توهین و توسل وی به ثامن الحجج علیه السلام را مسخره کرد. از هواداران عزیز پرسپولیس درخواست می کنیم که به صفحه اینستاگرام آقای علی علیپور سرزده و از وی بخواهند پاسخ یاوه گویی های مجری شبکه سعودی را بدهد.

منبع: جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم/ توهین شبکه سعودی به بازیکنان پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..