تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مردم در ستاد نماز جمعه پر رنگ‌تر از مدیران است

حضور مردم در ستاد نماز جمعه پر رنگ‌تر از مدیران استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام جواد طاهری در مراسم تجلیل از خادمان افتخاری نماز جمعه افزود: هیچ مسئولی بدون حمایت مردم نمی‌تواند کارکند وستاد نماز جمعه مقوله‌ای است که مدیران با حضور در این مرکز کار ستادی انجام دهند.

وی ادامه داد:ستاد نماز جمعه یک تشکیلات بزرگی می‌باشد و‌حیف است که از این ظرفیت و اجتماع نماز که برای پیشرفت جامعه است مدیران استفاده نکند.

امام جمعه خاطرنشان کرد:نماز جمعه یک حرکت مردمی، قرآنی، گفتمانی و اجتماع الهی است ومکانی برای دفاع ازفعالیت‌های مدیران است.

درادامه مراسم حجت الاسلام اثنی عشری مسئول ستاد نماز جمعه با قدردانی از زحمات دست اندرکاران برپایی نماز جمعه مجموعه فعالیت‌های ستاد نماز را در طول هفته برای اقامه نماز برشمرد.

انتهای پیام//ز. ج.


برگزاری مراسم تجلیل از خادمان افتخاری نماز جمعه تربت جام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مردم در ستاد نماز جمعه پر رنگ‌تر از مدیران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..