تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجهزترین پیست استاندارد بین المللی موتورسوارى و اتومبیلرانى کشور ساخته می شود

مجهزترین پیست استاندارد بین المللی موتورسوارى و اتومبیلرانى کشور ساخته می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  رضا رمضانى رئیس هیأت اتومبیلرانى و موتورسوارى خراسان رضوى در نشست خبرى با اصحاب رسانه از تخصیص اعتبار ٧٠ میلیارد ریالى در جهت ساخت مجهزترین پیست استاندارد بین المللی موتورسوارى و اتومبیلرانى کشور ویژه بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد خبر داد و گفت: ٢٠ میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به منابع استانى است و ٥٠ میلیارد ریال نیز از شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان تأمین می‌شود. وی گفت:  امیدواریم در آینده اى نه چندان دور فاز اول این پروژه ارزشمند در شهر امام رضا (ع) آغاز شود تا شاهد میزبانى‌های متعدد ملى و بین المللی در رشته‌های جذاب و مهیج موتور سوارى و اتومبیلرانى در استان خراسان رضوى باشیم.

رئیس هیأت اتومبیلرانى و موتورسوارى خراسان رضوى افزود: در حال حاضر یک هزارو هفتاد و چهار ورزشکار سازمان یافته بصورت حرفه‌ای در ٢٦ پیست هیأت اتومبیلرانی و موتور سوارى استان خراسان رضوى در کمیته هاى مختلف فعالیت می‌کنند که از این تعداد ١٠٠٢ نفر آقا و ٧٢ نفر خانم هستند.

رمضانى ادامه داد: برگزاری حدود ٣٠ مسابقه موتور کراس، تریل، ریس، اتومبیلرانی سرعت، اسلالوم، دریفت و ... در سطح شهرستان و قهرمانی استان، اعزام چندین دوره تیم‌های موتورسواری و اتومبیلرانى استان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی سایر استان‌ها، برگزاری تور‌های تمرینی و فرهنگی و آموزشی، احداث و بازسازی پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در مشهد و چندین شهرستان از جمله أقدامات ارزشمند هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوى در سال ٩٦ می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: از ٢١ اعزام تیم‌های استان به مسابقات قهرمانی کشور، دستجات آزاد و چند جانبه در مجموع ١٣ مقام اول، ١٢ مقام دوم و ٢٠ مقام سوم را ورزشکاران کسب کردند.

رئیس هیأت اتومبیلرانى و موتورسوارى خراسان رضوى گفت: اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف، برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی قهرمانی شهرستان‌ها و استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور، برگزاری برنامه‌های استعداد یابی کمیته‌های مختلف هیأت، همکاری مستمر کمیته موتور سنگین با نیروى انتظامى در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، برگزاری کلاس‌های آموزشی عمومى و اختصاصی جهت ارتقاء سطح اتومبیلرانی و آموزش‌های تخصصی براى دواران، مربیان و ورزشکاران در رشته موتور ریس از جمله برنامه‌ای اجرایی هیأت تا پایان سال ٩٧ می‌باشد.

انتهای پیام // م. ا

نشست خبری رئیس هیأت اتومبیلرانى و موتورسوارى خراسان رضوى



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجهزترین پیست استاندارد بین المللی موتورسوارى و اتومبیلرانى کشور ساخته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..