تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده استکیوان بابادی، مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد مشکلات این باشگاه و تیم های فوتبال جنوب کشور به خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مشکلات ما، پیش و پا افتاده نیست. شرایط تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با قانون کاهش هزینه های بی تاثیر در کارآیی وزارت نفت و اختصاص نیافتن بودجه به تیم های حرفه ای گره خورده است. این قانون مثل پوتکی بر سرباشگاه های نفتی و تیم های جنوب کشور عمل می کند. بحثم فراتر از باشگاه نفت مسجد سلیمان است؛ من باید از حق پارس جنوبی جم، نفت آبادن، پتروشیمی ماهشهر و از کل ورزش جنوب کشور دفاع کنم.

در حق فولاد خوزستان اجحاف می شود

او در ادامه صحبتش در مورد شرایط تیم های وابسته به کارخانه های صنعتی اضافه کرد: اگر بحث بودجه ی دولتی و بیت المال است، چرا در حوزه صنعت برای باشگاه ها هزینه می شود. به عنوان مثال تیم های پیکان تهران، سایپا کرج، ،ذوب آهن اصفهان ، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان ، که زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می کنند برای آن ها سقف بودجه در نظر گرفته می شود؟ برای هر یک از این باشگاه ها مشخص می شود که چقدر می توانند در یک فصل هزینه کنند. در این تقسیم سهم هم فقط به یک تیم اجحاف می شود آن هم فولاد خوزستان است. به عنوان مثال سقفی که برای باشگاه سپاهان اصفهان تعیین می شود در مقابل تیم جنوبی فولاد خوزستان بسیار کمتر است وعدالت اجرا نمی شود. این بی عدالتی در ورزش کشور ما بیداد می کند.

شرکت های نفتی، نیازی به تبلیغات بوسیله تیم های فوتبالی نمی بینند

مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد بحث اسپانسرینگ در تیم های جنوبی گفت: این قانون اختصاص نیافتن بودجه از وزارت خانه ها برای باشگاه های حرفه ایی ورزشی فقط در وزارت نفت به شکل جدی اعمال می شود. مگر در شهر های جنوبی کشور صنعتی به جز صنعت نفت وجود دارد؟ هر شرکتی که در این شهر ها حضور دارد یا به صورت مستقیم کار نفتی انجام می دهد و یا وابسته به شرکت های نفتی است و یا در بخش خصوصی فعالیت می کند. شرکت های بزرگ خصوصی فعال در زمینه نفت وانرژی نیاز و دلیلی ندارد که برای خود تبلیغات بکند. به عنوان مثال یک شرکت نفتی بیاید و بگوید من بحث اسپانسرینگ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و یا نفت آبادان را بر عهده می گیرم بعد از این طریق بتوانم به شهرت برسم و کسب درآمد داشته باشم. این شرکت ها هرگز این کار را انجام نمی دهند، چون شرکت های نفتی از ظرفیت های مالی خود در پروژه های خود استفاده می کنند و مردم نقشی در پیشرفت کار آن ها ندارند تا بتواننداز تبلیغات استفاده کنند. آن ها می دانند و می گویند که وزارت نفت به توانایی های من نیاز دارد، در مناقصه شرکت می کنم و قراداد می بندم و کارم را انجام می دهم؛ در آخر به درآمدم هم می رسم. در این بین این شرکت ها نیازی نمی بینند مردم اسمشان را بدانند و اطلاع داشته باشند که چگونه کار می کنند. پس نیازی به تبلیغات مردمی ندارند چون تولید کننده مواد غذایی و کالا های اساسی مردم که نیستند. در خوزستان ما شرکت های تولیدی فعال غیر نفتی نداریم. کسی نیست بیاید و ازباشگاه های این استان و شهر های جنوبی حمایت کند تا هم خودشان ازامتیازات تبلیغاتی استفاده کنند و هم باشگاه ها از این فرصت استفاده کنند تا بتوانند بخشی از بودجه مالی خود را تامین کنند.

در فوتبال جنوب کشور شاهد بی عدالتی هستیم

او در مورد تاثیر قانون وزارت نفت برتیم های فوتبال شهرهای جنوب کشور گفت: تنها نقطه ای از کشور که از این قانون در حال آسیب دیدن است این منطقه از کشور است. شهر هایی که بر اساس درآمد ها و پروژه های نفتی فعالیت فوتبالی می کنند. عسلویه، بوشهر، استان هرمزگان، استان فارس و همه ی شهر هایی جنوبی که درگیر این مسائل هستند از این قانون متضرر می شوند. حرف ما این است که این بی عدالتی به فوتبال شهر، مردم استان و منطقه جنوب کشور فشار می آورد. اگر قرار است دلسوزانه به تیم های جنوبی کمکی شود، اول اینکه فقط به یک تیم پرداخته نشود و کل ورزش جنوب کشور را در بر بگیرد و دوم اینکه این کمک ها با کمک هایی که به استان های دیگر کشور می شود برابر باشد و شاهد این بی عدالتی ها نباشیم.

برای تیم های زیر نظر وزارت نفت سقف هزینه تعیین شود

بابادی با در نظر گرفتن شرایط تیم های صنعتی ادامه داد: من پیشنهادی دارم، اینکه همان سقف هزینه ای که در وزارت صنعت برای باشگاه ها در نظر گرفته می شود، برای باشگاه های زیر نظر وزارت نفت هم الگو برداری شود و برای باشگاه های نفتی هم سقف مشخص بکنند نه اینکه کلا ما را از هر کمکی محروم کنند. ما یک میز مفصل غذا نمی خواهیم، به یک سفره ساده هم راضی هستیم. در حدی کمک کنند که ما بتوانیم روی پا بایستیم. اینکه مارا کاملا از همه چیز محروم کنند وحتی یک ریال هزینه نکنند انصاف نیست.

همکاری با اپراتورهای تلفن همراه

بابادی در مورد تلاش های این باشگاه برای کسب درآمد گفت: در این شرایط که کسی به فکر ما نبود و دیگر امیدی هم به تغییر شرایط وجود نداشت تصمیم گرفتیم به سمت برنامه های مردم محور حرکت کنیم. به دنبال راه کار هایی رفتم که از حداقل های کمک های مردمی استفاده کنیم. به سراغ همکاری با اپراتور های تلفن همراه رفتیم و صحبت هایی با آن ها داشتیم، کاری که تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی برای درآمدزایی انجام داده اند. ما هم خودمان را تیم پرهوادار و مردمی می دانیم و این موضوع را یک ظرفیت بالقوه می دیدیم و تصمیم گرفتیم این ظرفیت را به بالفغل تبدیل کنیم تا از حداقل ها کسب درآمد داشته باشیم. این اتفاق در حال پیگیری است.

درخواست های عجیب برای اسپانسرینگ

او در مورد شرایط جذب اسپانسر در جنوب کشور توضیح داد: ما استانی نیستیم که کارخانه های تولیدی مثل صنایع غذایی و یا پوشاک داشته باشیم که بیایند و به عنوان اسپانسر وارد بشوند تا بتوانند از تبلیغات محیطی و انواع دیگر آن استفاده بکنند و در کنارش پولی به ما بدهند. همه ی شرکت ها در این جا نفتی هستند. با هر شرکتی مذاکره می کنیم می گوید قبول، من هزینه های مورد نیاز شما را پرداخت می کنم ولی به این شرط که شرکت ملی نفت و یا مناطق نفت خیز جنوب به من پروژه دهد. این موضوع اصلا شدنی نیست، اینکه این شرکت ها بیایند به عنوان مثال 15 میلیارد تومان کمک مالی به ما بکند در عوض یک پروژه 200 میلیارد تومانی به دست بیاورد، هیچ مقام و مسئولی با تمام شهامت هایی که لازم دارد این کار را نمی تواند انجام دهد هرگز هم نخواهد کرد.این مسئله ایی است که ما نمی توانیم جذب اسپانسر انجام دهیم.

امیدواریم صدایمان به گوش رهبر معظم انقلاب برسد

مدیر عامل نفت مسجد سلیمان در مورد راهکارهای این باشگاه برای حل مشکلات گفت: دنبال این هستیم که 2 مسیر را دنبال بکنیم. اول اینکه به سراغ برنامه های مردم محور خودمان برویم و دوم اینکه به دنبال راهکاری باشیم تا بتوانیم صدایمان را به گوش رهبر معظم انقلاب برسانیم که اگر قرار است قانونی مورد بررسی قرار بگیرد ایشون فکری به حال ما بکنند و لطفی شامل حال مناطق جنوبی کشور و سرزمین های نفتی بشود. با وجود قانون منع استفاده باشگاه های ورزشی حرفه ایی از بودجه های دولتی و وزارت نفت تمام شهرهای این منطقه آسیب خواهند دید.

نمی خواهم حاشیه ایجاد کنم

او در مورد حاشیه های اخیر باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: همیشه اعتقادم این بوده که صادقانه و شفاف صحبت کنم و اگر واقعا این مشکلات وجود نداشت آن را بیان نمی کردم. مشکلاتی هست ولی بهتر است در این مورد سکوت کنم. چون اگر بخواهم صحبتی بکنم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان دچار حاشیه می شود و دوست ندارم این اتفاق بیافتد. من در صدا سیمای استان خوزستان کارشناس فوتبال بوده ام. نسبت به موضوع تیم نفت مسجد سلیمان نگاه کارشناسانه دارم. این تیم فوق العاده است، دو یا سه بازیکن دیگر نیاز داریم تا شرایط بهتر شود. بازیکنان خارجی در حال اضافه شدن به تیم هستند. این تیم چشم انداز خوبی دارد و من باید تمام تلاشم را بکنم تا برای این تیم مشکلی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: استعفای شفاهی مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان

اعضای هیات مدیره نسبت به مسائل باشگاه دید کارشناسانه ندارند

کیوان بابادی در آخر در مورد اختلاف نظرش با اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: روز گذشته دیگر جانم به لبم رسید که اعتراض کردم. نگاه بسته بعضی از اعضای هیات مدیره و یا به نوعی نگاه غیر حرفه ایی این افراد به بحث فوتبال آزار دهنده است. با توجه به صحبت هایی که شده به ادامه این جریان دامن نزنم و تیم کار خودش را انجام دهد بنظرم خیلی بهتر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..