تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی میوندالن در حضور سوشا مکانی

ورزش سه: دیدارهای هفته هفدهم اوبوس لیگ(لیگ دو) نروژ امشب پیگیری شد که در یکی از مسابقات تیم میوندالن با در اختیار داشتن سوشا مکانی از ساعت ۲۰:۳۰ مهمان تیم نست سوترا رده دوازدهمی بود.

یاران سوشا مکانی که در دیدار اخیرشان و نخستین مسابقه دور برگشت اوبوس لیگ موفق به برتری ۴ بر صفر برابر لوانگر شده بودند، امشب هم با نتیجه ۲ بر یک توانستند نست سوترا را شکست دهند تا ۳۲ امتیازی شوند و در رده سوم جدول قرار بگیرند.

سوشا مکانی در فصل ۲۰۱۶ در ۱۳ مسابقه و سال گذشته در ۱۴ بار برای میوندالن به میدان رفت ولی بعد از آن به لیگ برتر ایران بازگشت که اوضاع برای او خوب پیش نرفت تا او دوباره به این تیم نروژی برگردد و امشب نخستین بازی خود در فصل ۲۰۱۸ را برای این تیم انجام دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی میوندالن در حضور سوشا مکانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..