تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوابیه تند در واکنش به مصاحبه فیروز کریمی

در پی مصاحبه فیروز کریمی بعد از  با استقلال خوزستان و اظهارات او راجع به مسؤول استادیوم یادگار امام تبریز، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی جوابیه‌ای منتشر کرد که در متن آن آمده است:

«آقای فیروز کریمی، امید آن را دارم که این اولین و آخرین باری بود که به یک کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان، با ادبیات خاص خودتان که در این مورد شهره عام می‌باشد، توهین می‌کنید و در صورت تکرار، حتما جوابی در خور شأن و شخصیت خودتان دریافت خواهید کرد.
در ضمن در صورت تکرار چنین حرکات و سخنان سخیف شما، ما حتما به دنبال لغو حکم فعالیت شما در استان خواهیم بود.
به شما گوشزد می‌کنم که استان آذربایجان شرقی را با استان‌هایی که قبل از این درآن مشغول بوده‌اید و مردم و مسؤولان آن را مورد تمسخر قرار داده‌اید، اشتباه نگیرید.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوابیه تند در واکنش به مصاحبه فیروز کریمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..