تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه درخشش قدوس برای برد استرشوند

در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم و پایانی دور رفت لیگ آلسونسکان سوئد تیم استرشوند که سامان قدوس را برای سیزدهمین بار در این فصل در خط حمله داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم یامت‌کرافت آرنا میزبان الفسبورگ رده یازدهمی بود.

سامان قدوس که در سه دیدار اخیر استرشوند نمایش فوق‌العاده‌ای با زدن چهار گل برابر هاماربی، مالمو و ترلبورگ داشت، امروز هم در ترکیب تیمش خوش درخشید و پایه گذار گل برتری استرشوند در نیمه اول شد.

قدوس که هفته قبل علاوه بر زدن دو گل برابر ترلبورگ، پایه گذار چهارمین گل استرشوند توسط جیمی هوپ‌کات بود، امروز هم این کار را تکرار کرد و بعد از کوتاه کار کردن کرنر، ارسال زمینی سریعی از سمت چپ داشت تا هوپ‌کات با شوت تک ضرب دروازه الفسبورگ را باز کند.

یاران قدوس در ادامه شکست ناپذیری ۶ هفته اخیر و بردهایی که داشتند، امروز هم با تک گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند موفق به پیروزی مقابل الفسبورگ شدند تا ۲۷ امتیازی شوند و مثل هفته‌های قبل به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به یورگاردن در رده پنجم جدول لیگ آلسونسکان سوئد قرار بگیرند.

سامان قدوس که با هشت گل زده در جایگاه دوم جدول گلزنان لیگ آلسونسکان قرار دارد، امروز در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول موفق شد نخستین پاس گل خود را هم بدهد.

الحاجی گرو، هم‌تیمی قدوس و مهاجمی که گفته می‌شود مد نظر باشگاه استقلال است، بعد از یک هفته نیمکت‌نشینی امروز ۸۹ دقیقه مقابل الفسبورگ بازی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه درخشش قدوس برای برد استرشوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..