تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش معاون شهرداری به رفت‌و‌آمد مسئولان از خطوط ویژه اتوبوس!

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: تا وقتی که مسئولین از مردم جدا شوند، درکی از مشکل مردم نخواهند داشت و این مشکل جدی است.

به گزارش صدخبر محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، در گفتگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران از کنترل معاینه فنی تمامی خودروها از اول آبان ماه خبر داد و گفت: ما از الان باید به فکر زمستان باشیم، امسال در کارگروه ملی کاهش آلودکی هوا که سازمان محیط زیست دبیر آن است، پیش بینی شده که از اول آبان ماه خودروهایی که نیاز به معاینه فنی دارند توسط همه دوربین ها در سطح تهران به صورت 24 ساعت از (شبانه روز) کنترل شوند. از اول آبان چه خودروهایی که وارد شهر تهران می شوند و چه در تهران هستند هم باید معاینه فنی داشته باشند.

وی افزود: خودروها تا 4 سال پس از تولید معاف از معاینه فنی هستند و وسایل حمل و نقل عمومی هم هر شش ماه یکبار باید معاینه فنی بگیرند. ازدیگر اقداماتی که باید از اول آبان انجام شود این که تمام خودروها، کامیون ها و اتوبوس هایی که دیزلی هستند، باید معاینه فنی دریافت کنند. حتی خودروهای سرویس های عمومی هم حتما از اول آبان باید معاینه فنی داشته باشند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران مبلغ معاینه فنی را 22 هزار تومان برای سواری ها اعلام کرد و خاطر نشان کرد: اگر مراجعه کنندگان زیاد شود، مراکز را شبانه روزی خواهیم کرد، البته نوبت دهی اینترنتی را هم پیش بینی کرده ایم. حتی معاینه فنی سیار تعبیه شده است، همه تمهیدات فراهم شده است تا مردم معاینه فنی بگیرند.

پورسید آقایی با اشاره به استفاده مسئولین از خطوط ویژه افزود: تا وقتی که مسئولین از مردم جدا شوند، درکی از مشکل مردم نخواهند داشت و این مشکل جدی است. برای این که مسئولین مشکل خودشان را برای ترافیک حل کرده اند از خطوط ویژه استفاده می کنند، کار درستی نیست. استفاده از خطوط ویژه باید ممنوع شود و مسئولین وارد خط ویژه نشوند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به پرسش مجری برنامه پارک شهر از رادیو تهران درباره پیام هایی که این روزها بابت بدهی به شهروندان ارسال می شود، گفت: پیامک هایی که به شهروندان ارسال شده است جنبه اطلاع رسانی دارد، ما شماره همراه کسانی که داشته ایم، مبلغ بدهی آنها را پیامک کرده ایم. کسانی که وارد طرح ترافیک می شوند، علاوه بر جریمه به دلیل تخلف از پلیس، به دلیل این که عوارض پرداخت نکرده اند، بدهی برای آنها منظور می شود. کسانی که عوارض پرداخت نکرده اند و به طرح ترافیک آمده اند باید عوارض خودرو را پرداخت کنند. شهروندان اگر در سامانه تهران من عضو شوند می توانند وضعیت طرح ترافیک شان را چک کنند.

منبع: جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش معاون شهرداری به رفت‌و‌آمد مسئولان از خطوط ویژه اتوبوس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..