تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پری زنگنه پس از دو سال روی صحنه می رود

پری زنگنه پس از دو سال سکوت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

آفتاب‌‌نیوز :

از اعلام روز یکشنبه انجمن موسیقی ایران کنسرت پری زنگنه ویژه بانوان در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، بخشی از این کنسرت به بازسازی خاطرات آهنگین این خواننده اختصاص یافته است. همچنین در بخش دیگر کنسرت آثار کلاسیکی اجرا خواهد شد که آهنگسازان مطرح با توجه به جنس صدای پری زنگنه برای این خواننده ساخته‎اند.

در این کنسرت نازلی بخشایش به عنوان نوازنده پیانو، پری زنگنه را همراهی می‎کند.

کنسرت پری زنگنه روز‌های ۱۸ و ۱۹ مرداد ساعت ۱۵ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ زنگنه فارغ‌التحصیل شاخه اپرا از هنرستان عالی موسیقی (کنسرواتوار عالی موسیقی تهران) است. از جمله فعالیت‎های او می‌توان به کار روی موسیقی محلی و فولکوریک ایران اشاره کرد. بازسازی علمی ترانه‌های بومی و محلی ایران و اجرای آن به سبک کلاسیک از کار‌های شاخص او به شمار می‌رود.

زنگنه همچنین در نظر دارد به زودی مستر کلاسی ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران برگزار کند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پری زنگنه پس از دو سال روی صحنه می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..