تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ کشته و ۷ زخمی در تیراندازی آمریکا

درپی تیراندازی شنبه شب یک فرد مسلح به سوی جمعیت در نیواورلئان سه تن کشته شدند.

به گزارش رسانه های آمریکایی در این تیراندازی که در فاصله چند مایلی از بخش French Quarter شهر رخ داد 7 نفر نیز زخمی شدند که به بیمارستان انتقال یافتند. پلیس بدون انتشار نام قربانیان این تیراندازی اعلام کرد که این زخمی ها در شرایط مختلفی قرار دارند.

مقامات همچنین تا کنون هیچ اطلاعاتی از مظنونان این تیراندازی منتشر نکرده است.

با اینحال مایکل هریسون، رئیس پلیس منطقه نیو اورلئان گفت که دو نفر با تیشرت سفید رنگ به صورت تصادفی به سمت مردم حاضر در نزدیکی یک مغازه تیراندازی کردند.

لاتویا کانترل، شهردار نیواورلئان با غیرقابل قبول خواندن این واقعه گفت: در نیواورلئان هیچ جایی برای خشونت نخواهد بود. من به جای مردمی صحبت می‌کنم که عصبانی و منزجر شده و بیش از حد کافی با چنین مسائلی مواجه بوده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ کشته و ۷ زخمی در تیراندازی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..