تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لطیفی: سریال‌های ویژه الف را به خاطر بودجه میلیاردی به استان‌ها نمی‌دهند/ سردار خرم از ساخت دو مستند فرهنگی در استان خبر داد

ساعت: 13:17 منتشر شده در مورخ: 1397/05/07 شناسه خبر: 1392196

جزئیات جلسه شورای عالی فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی؛

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: فکر نمی‌کتم ساخت سریال‌های الف را به راحتی به استان‌ها بدهند زیرا این سریال‌ها بودجع میلیاردی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمدحسین لطیفی شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: از سریال ستارخان بحث‌ واگذاری ساخت سریال‌ها به استان‌ها مطرح شده است اگرچه سریالی که پخش شد هم مربوط به ستارخان نبوده و برای اینکه در آن ایام آنتن پر باشد قسمت‌هایی از سریال ایراندخت در قالب ستار خان پخش شد.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم ساخت سریال‌های الف را به راحتی به استان‌ها بدهند؛ زیرا چنین بودجه میلیاردی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه سریال‌‌های «روزهای بی‌قراری 2» و «جلال» در آذربایجان شرقی تولید می‌شود، تاکید کرد: سریال «جلال» با موضوع انقلاب در آذربایجان در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای و سریال فاخر «روزهای بی‌قراری 2» در 30 قسمت با موضوع معرفی قابلیت‌های گردشگری استان برای پخش از شبکه‌های سراسری در دست تولید است.

در این جلسه مجید خدابخش با بیان اینکه در تمام دنیا سرمایه‌های انسانی اصلی‌ترین سرمایه است، عنوان کرد: باید فرهنگ عمومی را ارتقا دهیم چقدر کشته در تصادفات رانندگی داریم و این مساله ناراحت‌کننده‌ای است.

وی افزود: در این زمان تحریم و کمیابی کالا دولت ورود لوازم خانگی را ممنوع کرده اما تولید کنندگان و فروشندگان درگیر هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برخی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی تا چهل درصد قیمت‌هایشان را افزایش داده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد ارزش‌هایی مانند انصاف باقی نمانده است.

در پایان این جلسه سردار خرم از ساخت دو مستند سبک زندگی اسلامی ایرانی توسط موسسه اوج و دیده بان در خصوص فرزند مدافع حرم توسط موسسه عمار در کلیبر خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لطیفی: سریال‌های ویژه الف را به خاطر بودجه میلیاردی به استان‌ها نمی‌دهند/ سردار خرم از ساخت دو مستند فرهنگی در استان خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..