تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری بیش از یکهزار گواهینامه بین المللی مهارت در کلاله

ساعت: 13:44 منتشر شده در مورخ: 1397/05/07 شناسه خبر: 1392221

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کلاله گفت: در سال ۹۶ به ۱۰۵۹ نفر از شرکت کنندگان آزمون سراسری، گواهی نامه بین المللی مهارت واگذار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد شیخ در گفتگویی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ هزار نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله آموزش دیده اند، اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه ای کلاله طی هفده سال فعالیت آموزشی خود در شش کارگاه فعال، این تعداد کارآموز را پس از آموزش وارد بازار کار کرده است.

وی افزود: این مرکز در سال ۹۶، ۱۳۱۹ نفر که ۳۶۲ نفر آن زن و ۹۵۷ نفر مرد بودند را طی۱۷۷ دوره آموزشی، در ۸۹ حرفه فنی و خدماتی آموزش داده است. 
رئیس مرکز فنی و حرفه ای کلاله تصریح کرد: این مرکز، سال گذشته در مجموع به ۱۰۵۹ نفر پس از قبولی در آزمون سراسری،گواهینامه بین المللی مهارت واگذار کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری بیش از یکهزار گواهینامه بین المللی مهارت در کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..