تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علامه بهلول گنابادی: کسى را به لحاظ بى‌رغبتى به مقام و منصب دنیا، هم پاى آیت‌الله خامنه‌ای ندیده‌ام +فیلم

علامه بهلول گنابادی: هم پای آیت الله خامنه‌ای ندیدم + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز 7 مرداد سالروز ارتحال علامه بهلول گنابادی مشهور به شیخ بهلول یا علامه بهلول از عارفان و فقهای به‌نام ایرانی است. نام این فقیه با واقعهٔ مسجد گوهرشاد پیوند خورده است. از او به عنوان  اعجوبه قرن یادمی‌کنند چرا که توانست در 8 سالگی حافظ قران شود. علامه بهلول گنابادی تا اخر عمر غذایی جز نان و ماست نخورد. کرامات مختلفی از علامه گنابادی نقل شده است.

 او هم در زمان ریاست جمهوری و هم در زمان رهبری آیت الله خامنه‌ای، با ایشان ملاقات می‌کرد و می‌فرمود: «وظیفه ماست که به رهبر شیعیان سر بزنیم و اورا حمایت کنیم».

مرحوم بهلول در وصف مقام معظم رهبری این گونه گفته است: من در طول مدت عمرم، امرا و صاحب منصبان زیادى را دیده‌ام؛ اما کسى را به لحاظ بى‌رغبتى به مقام و منصب دنیا، هم پاى «آقا» (آیت الله خامنه‌ای ) ندیده‌ام. انسان وقتى زندگى روزمره او را از نزدیک مى‌بیند، حس مى‌کند که ذره‌اى میل به دنیا در او وجود ندارد.در ادامه با مشاهده فیلم زیر با گوشه‌هایی از زندگی این فقیه آشنا شوید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علامه بهلول گنابادی: کسى را به لحاظ بى‌رغبتى به مقام و منصب دنیا، هم پاى آیت‌الله خامنه‌ای ندیده‌ام +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..