تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر دانشجوی رزمی کار سارق مسلح را فراری داد! +فیلم

دختر دانشجوی کاراته باز سارق مسلح را فراری داد!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختری دانشجو به نام لورین براگا در خیابان ایستاده بود که ناگهان مردی ناشناس از رنو ساندوری سفید پیاده شد و به قصد گرفتن تلفن همراه به سمت دختر آمد. دختر که متوجه قلابی بودن اسلحه سارق شده بود با استفاده از حرکات رزمی  "Morganti Jiu-Jitso"ورزشی ترکیبی از کاراته ، جودو و کشتی او را فراری داد.

لورین به میکیلو بونو فرمانده پلیس گفت: این بار اولی نبود که مورد  حمله زورگیرها قرار گرفتم و دیگر فرق اسلحه واقعی از قلابی را به سادگی متوجه می شوم ضمن اینکه نمی خواستم مانند دفعات پیش اموالم را در اختیار آنها قرار دهم پس این بار با تمام وجود مقاومت کردم.

فرمانده پلیس نیز درباره این حادثه گفت: اگر لورین براگا در مقابل سارق با استفاده از حرکات رزمی مقاومت نمی کرد و او را فراری نمی داد ممکن بود پایان تلخی در انتظارش باشد.

بیشتر بخوانید:زندگی عجیب جوانی که خورشید قاتل اوست! +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر دانشجوی رزمی کار سارق مسلح را فراری داد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..