تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغازجهش هاي كيفي محصولات سايپاديزل با كسب دو ستاره توسط كاميونت فوتون

مدير كيفيت شركت سايپاديزل گفت: بر اساس اعلام شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، كاميونت فوتون با انجام بهبود كيفيت، موفق به كسب دو ستاره كيفي شود كه اين دستاورد، نتيجه برنامه ريزي هاي جامع و مدون ارتقاء كيفيت در سايپاديزل است.

به گزارش شمانیوز: حسين ابراهيمي ضمن اعلام خبر فوق افزود:‌ شركت سايپا ديزل در راستاي خط مشي سازماني خود و اهداف تعيين شده توسط مديريت ارشد سازمان در جهت ارتقاء كيفي محصولات توليدي، از ابتداي سال 97 پروژه اي تحت عنوان ارتقاء كيفي محصول فوتون و افزايش ستاره هاي كيفي بر مبناي گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران(ISQI) را كليد زد كه در نهايت، منتج به جهش چشمگير نمره و كسب ستاره دوم كيفي شد.

وي گفت: حوزه كيفيت سايپاديزل با توجه به برنامه توليد سه ماهه نخست سال 97، برنامه ريزي جامعي در جهت كاهش عيوب تكراري و بعضاً عملكردي محصول فوتون انجام داد و پيرو آن تيم هاي كارشناسي و چند تخصصي حل مسئله (Problem Solving) از واحد هاي مرتبط تشكيل شد كه در نهايت با برگزاري جلسات منظم هفتگي مديريتي و نشست هاي روزانه كارشناسي در خطوط توليد و اجراي بيش از 50 مورد اقدام اصلاحي تا خرداد ماه سال 97، توانست پيش از موعد مقرر، به اهداف تعيين شده دست يابد.

ابراهيمي با اشاره به عملكرد درخشان شركت سايپاديزل در توليد محصولات با كيفيت و مطابق با آخرين فناوري هاي روز دنيا خاطرنشان كرد: موضوع كيفيت به عنوان اصلي مهم و اساسي در اين مجموعه صنعتي نهادينه شده و تكيه كاميون هاي ولوو در ادوار مختلف بر صدر جدول كيفي خودروهاي تجاري كشور گواهي بر اين مدعاست.

مدير كيفيت سايپاديزل در پايان موفقيت هاي به دست آمده در حوزه كيفيت محصولات را نتيجه زحمات بي شائبه تمامي كاركنان در رده هاي مختلف سازماني به ويژه خطوط توليد برشمرد و ياد آورد شد:‌ برنامه ريزي هاي گسترده اي نيز براي ارتقاء كيفيت در ساير محصولات صورت گرفته كه تحقق آن، همانند موفقيت كنوني، جز در سايه همدلي و همكاري تمامي واحدهاي مرتبط با موضوع،
امكان پذير نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغازجهش هاي كيفي محصولات سايپاديزل با كسب دو ستاره توسط كاميونت فوتون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..