تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز جهانی رژ لب؛ هر شخصیت یک رنگ رژ لب!

وب‌سایت زیبامون: 29 جولای 2018، روز جهانی رژ لب. رژ لب هزاران سال هستش که توسط مردمان مختلف در کشورها و قاره ها استفاده میشده، تمدن های کهن مثل مایاها، سومریان و برخی از قبایل استرالیایی و حتی ملکه ی بسیار معروف مصر کلئوپاترا (Cleopatra) از جمله مصرف کننده های جدی رژ لب بودن.

از اونجایی که این قبایل قدیمی به اندازه ی امروزی مواد و روغن های ساخت لوازم آرایش رو نداشتن، به صورت خیلی خلاقانه ای عمل می کردن: رژ لب رو از هرچیزی که فکرش رو بکنین بدست میاوردن، از له کردن سوسک های مخصوص تا مالیدن آب تمشک مخلوط شده با روغن پوست ماهی! حالا از تاریخ که بگذریم، می خوایم در ابتدا به رنگ های خیلی پرطرفدار رژلب و ارتباط شخصیتی اون بپردازیم و بعد اینکه هر رنگ رژ لب چند درصد تاثیر روی هر حالتمون داره رو بررسی می کنیم. در نهایت هم یک تایم لاین مختصر در مورد ورود رژ لب به صنعت آرایش و مد رو بیان می کنیم.

روز جهانی رژ لب؛ هر شخصیت یک رنگ رژ لب

رنگ رژلب و شخصیت شناسی

رژ لب قرمز، رژ لب صورتی، رژ لب صورتی بولد، رژ لب بنفش

روز جهانی رژ لب؛ هر شخصیت یک رنگ رژ لب

خانم هایی که رنگ های رژ لب گفته شده در بالا رو دوست دارن، خانم هایی فریبنده و شوخ هستن و دوست دارن شاد باشن. (این رنگ ها به معنی تفریح کردن و مهمانی رفتن هستن)

رژ لب نود، رژ لب قهوه ای

روز جهانی رژ لب؛ هر شخصیت یک رنگ رژ لب

خانم هایی که رنگ رژلب های بالا رو دوست دارن، خانم هایی حرفه ای و اهل عمل هستن. (این رنگ های به معنی بیزنس و تجارت هستن)

تفکیک تاثیرات رنگ رژلب بر عناصر شخصیتی

روز جهانی رژ لب؛ هر شخصیت یک رنگ رژ لبتایم لاین اختراع رژ لب

4000 سال قبل از مسیح:

رژ لب اختراع شد، سومریان باستان ار شکستن و له کردن سنگ های قیمتی رژ لب ساختن.

قرن 14 میلادی:

رژ لب جامد اختراع شد، پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژلبی رو اختراع کرد که از فشرده شدن ماده ی معطری داخل قالب خاصی ایجاد شده بود.

سال 618 میلادی:

رژ لب های حاوی موم اختراع شدن، در کشور چین و مابین سالیان 618 تا 907 میلادی، توسط سلسه ی تانگ، موم (Beeswax) اختراع شد و حتی آن ها به رژ لب روغن های معطر هم اضافه کردند.

قرن 16 میلادی:

رژ لب قرمز معروف و همگانی شد، ملکه الیزابت (Queen Elizabeth 1th) بانی اصلی مد شدن رژ لب قرمز و پوست خیلی سفید شد.

روز جهانی رژ لب؛ هر شخصیت یک رنگ رژ لبسال 1884:

اولین تبلیغ زیبایی آرایشی رژ لب صورت گرفت و فروش کرد، کمپانی لوازم آرایشی فرانسوی به نام گرلن (Guerlain) شروع به تولید و فروش رژ لب به صورت گستره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز جهانی رژ لب؛ هر شخصیت یک رنگ رژ لب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..