تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به الکامپ 24 می‌آید

ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به الکامپ 24 می‌آید

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي الکترونيک، کامپيوتر و تجارت الکترونيک (الکامپ 97) روز شنبه ششم مرداد 1397 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران گشايش مي‌يابد و بازديدکنندگان، طي چهار روز برپايي اين نمايشگاه با تازه‌هاي فناوري آشنا مي‌شوند.

در اين دوره از نمايشگاه، ايرانسل، بزرگترين اپراتور ديتاي ايران، به عنوان حامي نمايشگاه در سالن 38 و غرفه‌هاي فضاي باز حضور دارد و آخرين محصولات و خدمات خود را در معرض ديد علاقه‌مندان قرار داده است.

در بخشي از غرفه ايرانسل، امکان تجربه آخرين فناوري‌هاي ارتباطي و مودم‌هاي اينترنت همراه و ثابت و نيز فناوري تماس بر بستر نسل چهارم (VoLTE) و تماس بر بستر واي فاي (VoWiFi) در اختيار بازديدکنندگان قرار گرفته است.

در قسمت ديگري از غرفه ايرانسل، بازديدکنندگان مي‌توانند با آخرين امکانات عرضه شده در اپليکيشن ايرانسل من و نوآوري‌هاي ايرانسل در زمينه پشتيباني آنلاين و ديجيتال از مشترکان آشنا شوند. همچنين در اين بخش، کارشناسان بخش ارتباط با مشترکان، آماده دريافت و رفع مشکلات احتمالي مشترکان هستند.

ايرانسل همچنين به عنوان اپراتور پيشرو در ارائه خدمات مبتني بر فناوري اينترنت اشيا، به بازديدکنندگان از نمايشگاه الکامپ 97 خدماتي در زمينه اينترنت اشيا و شهر هوشمند، خدمات ابري، مديريت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل، راهکار پرداخت، کيف پول هوشمند و سيمکارت NFC و نيز راهکارهاي سازماني مانند شبکه امن همراه(APN)، سيمکارت سازماني و بسته‌هاي ويژه اينترنت سازماني عرضه مي‌کند.

بخش ديگري از غرفه ايرانسل نيز به معرفي شرکت‌هاي همکار ايرانسل مانند اسنپ، اسنپ فود، باميلو و... اختصاص يافته است.

همچنين در غرفه‌هاي فضاي باز، ايرانسل خدماتي همچون فروش مودم‌هاي اينترنت همراه و ثابت، ثبت‌نام رايگان سيمکارت ايرانسل، تعويض رايگان مودم‌هاي وايمکس بهمودم جديد نسل چهار ثابت (TD-LTE) و تعويض رايگان سيمکارت معمولي ايرانسل به سيمکارت يوسيم با قابليت اتصال به نسل 4 و 4.5 تلفن همراه را به بازديدکنندگان ارائه مي‌دهد.

بيست و چهارمين نمايشگاه الکامپ، تا 9 مرداد 97 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران ادامه دارد.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به الکامپ 24 می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..