تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش عجیب یک زندانی برای فرار از زندان! +فیلم

روش عجیب یک زندانی برای فرار از زندان ! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک متهم زندانی اهل تگزاس که با پریدن روی سقف یک پاترول در حال فرار  بود در یکی از جاده های آمریکا توسط پلیس دستگیر شد. در ویدئویی که منتشر شده است این زندانی در حالی که روی سقف پاترول نشسته است در حال فرار دیده می شود.

بیشتر بخوانید: کشف مخفیگاه فرازمینی‌ها روی ماه! +فیلم

نقشه این زندانی برای فرار موفقیت آمیز نبود و دقایقی بعد دو خودروی پلیس که در تعقیب او  بودند خودروی پاترول  را متوقف و زندانی را دستگیر کردند. این زندانی که از یک مرکز پلیس در ایالت تگزاس فرار کرده بود دوباره به بازداشتگاه بازگردانده شد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس آمریکا در خصوص نحوه فرار این مرد ادامه دارد.

انتهای پیام/

مجرمی که به شکلی عجیب از دست پلیس فرار کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش عجیب یک زندانی برای فرار از زندان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..