تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب شایعه‌پراکنی خانواده کروبی

شورای عالی امنیت ملی، تا کنون هیچ مصوبه‌ای در مورد رفع حصر نداشته است.

به گزارش شمانیوز: شورای عالی امنیت ملی، تا کنون هیچ مصوبه‌ای در مورد رفع حصر نداشته است.یک عضو خانواده مهدی کروبی، از سران فتنه ۸۸، دیروز طی شایعه‌ای که به‌طور گسترده در رسانه‌های ضدانقلاب نشر یافت مدعی تصویب رفع حصر سران فتنه در شورای عالی امنیت ملی شد.این در حالی است که شورای عالی امنیت ملی، تا کنون هیچ مصوبه‌ای در مورد رفع حصر نداشته است و اساساً موضوعات اولویت‌دار بسیار مهمی به‌ویژه در حوزه مدیریت وضعیت اقتصادی کشور و مقابله با هجمه ناجوانمردانه و غیرقانونی نظام سلطه بر علیه معیشت و زندگی روزمره مردم ایران وجود دارد که مجالی برای پرداختن به مسائلی چون حصر باقی نمی‌گذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب شایعه‌پراکنی خانواده کروبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..