تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانس بالای طارمی برای آقای گلی در لیگ قطر

ایسنا: به نقل از استاد الدوحه، یوسف العربی، مهاجم الدحیل یکی از بهترین‌های لیگ ستارگان قطر در دو سه فصل اخیر بوده است.

العربی، بهترین گلزن دو فصل اخیر لیگ ستارگان قطر بوده است. سایت استاد الدوحه در گزارشی با تیتر" چه بازیکنی می‌تواند عنوان آقای گلی را از یوسف العربی بگیرد؟" از چند مهاجمی سخن به میان آورد که این شانس را دارند تا در فصل جدید لیگ ستارگان قطر عنوان آقای گلی را به دست آورند.

از نظر سایت استاد الدوحه بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری تیم فوتبال السد بیشترین شانس را برای کسب آقای گلی بعد از یوسف العربی دارد و بعد از این دو بازیکن هم مهدی طارمی، مهاجم ایرانی الغرافه شانس اصلی آقای گلی است.

طارمی در فصل جابجایی زمستانی بود که به الغرافه پیوست و توانست خیلی زود توانایی های خود را در این تیم قطری به نمایش گذارد. او دو فصل پیاپی آقای گل لیگ ایران بود و باید دید که آیا می‌تواند در لیگ ستارگان قطر هم چنین عنوانی را به دست آورد یا نه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانس بالای طارمی برای آقای گلی در لیگ قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..