تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواس پرتی مادر، بلای جان نوزاد سه ماهه شد! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوزاد سه ماهه ای که در خودروی مادرش رها شده بود در اثر گرمای شدید داخل خودرو جانش را از دست داد. مادر حواس پرت این کودک هنگام مراجعه به محل کار خود فراموش کرده بود تا پسرش را به پرستارخانگی اش تحویل دهد. این زن پس از اتمام کار و مراجعه به خودرو، بوی بدی را از داخل آن استشمام کرد که متوجه مرگ نوزاد خود در صندلی عقب خودرو شد.

حواس پرتی مادر، بلای جان نوزاد سه ماهه شد + تصاویر//

بیشتر بخوانید : گرمای داخل خودرو باز هم حادثه آفرید + تصاویر 

گروه اورژانس پزشکی و پلیس دقایقی بعد در محل حادثه حاضر شدند اما این کودک جان خود را از دست داده بود. جسد "آیدن" به بیمارستانی در منطقه کنتاکی آمریکا منتقل شد و پزشکان مرگ کودک را تایید کردند. بنا به گزارش پلیس این زن هر روز صبح دو فرزندش را به دو مرکز نگهداری کودک تحویل می داد. در روز حادثه او ابتدا دختر خردسالش را به یکی از این مراکز تحویل داد اما قبل از آنکه پسرش را به یک مرکز نگهداری کودکان تحویل دهد به محل کار خود مراجعه و خودرو را در زیر نور آفتاب پارک کرد.

گفتنی است؛ درحادثه ای مشابه دو دختر 3 و 5 ساله چینی نیز چند روز پیش جان خود را از دست دادند. این دو کودک که در حیاط منزل مشغول بازی بودند با ورود به خودرو و بدلیل قفل ناگهانی آن در اثر گرمای شدید جان باختند.

حواس پرتی مادر، بلای جان نوزاد سه ماهه شد + تصاویر//

انتهای پیام/

گرمای شدید خودرو، جان نوزاد 3 ماهه را گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواس پرتی مادر، بلای جان نوزاد سه ماهه شد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..