تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانجام شامپانزه‌ای که سیم های برق را برای بازی انتخاب کرد +فیلم

سرانجام شامپانزه ای که سیم های برق را برای بازی انتخاب کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شامپانزه‌‌ای که بیش‌ از یک ساعت در حال بازی‌کردن بر روی سیم های برق بود توسط ماموران هدف گلوله‌ بیهوشی قرار‌ گرفت و از‌ دکل برق به پایین پرتاب شد. این در حالی است که مامورین برای سلامتی حیوان مجبور به استفاده از گلوله بیهوش‌کننده بودند.

هرساله در دنیا به علت نبود اسلحه‌های مخصوص بیهوش‌کننده، چندین هزار حیوان جان خود را از دست می‌دهند. متاسفانه طی سال‌های اخیر حیواناتی که به سمت شهرها می‌آیند، به علت نبود امکانات لازم، عمدتا توسط اسلحه‌های شکاری هدف قرار می‌گیرند و کشته می‌شوند.

شامپانزه‌ها در جنگل‌های استوایی غرب و مرکز آفریقا زندگی می‌کنند. آن‌ها در گذشته در مناطق وسیع‌تری زندگی می‌کردند اما زیستگاه‌های آن‌ها به سرعت از بین رفت. شامپانزه‌ها با یکدیگر و به صورت گروهی زندگی می‌کنند که ممکن است از 15 تا 20 شامپانزه را شامل شود. آن‌ها به طور مساوی بر روی درخت و یا زمین زندگی می‌کنند.

در ادامه ویدئوی مربوط به مورد هدف قرار گرفتن شامپانزه بازیگوش را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانجام شامپانزه‌ای که سیم های برق را برای بازی انتخاب کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..